2023年1月3日星期二

雜丸粉絲福花 ( 3-JAN-2023 )



( 3-JAN-2023  TUE )

尋晚半夜去廁所   之後都唔係咁快瞓得番呀   始終第日番工起身有壓力   次次都係咁囉   放假嗰兩晚就會一覺瞓天光 ~

早餐食麻糬   因為唔想食麵包住呀   哈哈哈哈 ~


新一年新開始   番到菇場即大清潔自己個位呀   咩都拎出嚟抹   差唔多 15 分鐘先搞掂 ~

今期好鍾意呢隻嘢   但我唔知佢叫咩名   哈哈


2023 年   新一年好開始


勁忙呀   所以好快就 11 點 45 分 ~

唔係太餓   所以行半個鐘先買牛腩米番菇場呢 ~


以為月頭 Off   仲諗住可以見到 Berry 添


仍然忙呀   仲要做長命 Report   今次 2 個鐘就搞掂   算好快㗎喇 ~

放工即走   買埋脆脆同朱古力比家姐   因為一陣同佢交收呀 ~

我問家姐要唔要 ?!   佢話要少少   我話好細盒咋   之後佢話以為新年禮盒咁大盒   怪不得佢話要少少啦   哈哈


差唔多 6 點鬆啲就搭車   上車見到家姐就即叫佢比票我呀   之後坐多個巴士站就落車番屋企喇 ~

番到屋企都整呢樣整嗰樣   之後再沖埋涼   差唔多 7 點半先開餐   里奧大人 3 餐就自己搞掂呢 ~

是日懶餐 - 雜丸粉絲福花

雜丸粉絲福花 - 呢個係迷你版火鍋   哈哈哈哈   最緊要係清哂啲福花   所以加埋粉絲同雜丸一齊淥就最好   唔駛又要分開淥呢 ~

洗埋碗就抖下   之後食蕃鬼荔枝   咁就飽哂喇   哈哈 ~

突然想食馬仔   所以叫家姐換比我   哈哈


睇下電視又睇下 Youtube   今晚 11 點都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言