2023年1月13日星期五

燒汁焗雞膇 + 紅油拍青瓜 + 學斗白菜 ( 13-JAN-2023 )





( 13-JAN-2023  FRI )

尋晚瞓得好好呀   好難得條腰唔痛   啲藥果然有效 ~

早餐食醬占多士   唔係咁乾真係好食啲 ~


菇場忙   但好眼瞓呀   所以好怕食消炎藥   今日都係唔食住   聽日先食好啲 ~

Lunch Time 都直接去買午餐   好耐無食車仔麵   所以今日要食呀 ~

我食銀針粉   滑嘟嘟好難夾上匙更   啲湯成日彈到周圍都係添   好在我舖咗 4 張紙咋


買完之後聽到有個男人話要 "檸水走水"   我第一次聽咋   之後上網睇   有個仲奇怪   係三文治走餡 ~

忙到 3 點幾終於搞掂   不過個人溫溫燉燉囉   頭先 Lunch 飲咖啡   8 卦以為我朝早無飲   我話實在太眼瞓   所以要飲囉   但都係飲咗半杯   飲太多會好反胃呢 ~

放工買埋麵包就番屋企   里奧大人今晚晏咗放工   不過無問題   反正未食得   哈哈 ~

是日懶餐 - 燒汁焗雞膇 + 紅油拍青瓜 + 學斗白菜

燒汁焗雞膇 - 今次有啲汁仲好味   實在無諗過   哈哈哈哈 ~

紅油拍青瓜 - 終於清埋 2 條小青瓜   下次唔係即刻食真係唔好買   成日記住食真係好煩 ~

學斗白菜 - 尋晚里奧大人幫手拎袋菜   佢話 1 斤咁輕嘅 ?!   我話輕咪好囉   我唔駛拎得咁辛苦嘛   呢排都食下白菜清下熱氣 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼   再食紅豆燒餅   突然間好想食甜嘢 ~


今晚睇 Youtube 睇到 10 點半先瞓   估唔到食咗藥都唔係話咁眼瞓噃 ~

沒有留言:

發佈留言