2008年3月17日星期一

煎三文魚扒 + 雞翼 + 花膠鯊魚骨紅蘿蔔粟米豬展湯 + 跑步





好難得可以喺梳化度瞓咗廿分鐘...本來想繼續瞓...但四點喇...要預備煲湯喇...因為唔夠瞓...所以有 d 掹...咁啱 csl 打黎...係咁 chur 住要我用 csl...對話如下...
csl : 妳好...我係 csl...依家做緊 $xx / xxx 分鐘...
b : 唔駛喇...唔該!!
csl : 係咪簽咗其他電訊公司合約呀??
b : 係呀...所以唔駛喇...唔該!!
csl : 咁呀...依家好抵喎...$xx / xxxx 分鐘咁咁咁咁...
b : 我簽咗合約架喇...我同我屋企都係用 smartone...唔通叫我全屋企人都改哂 csl 咩...唔駛喇...唔該!!
csl : csl 依家 $xx / xxxx 分鐘咁咁咁咁...
b  (開始有 d 慶) : 我都話唔駛咯...ok...
csl (係都唔收線) : 唔係喎...依家 csl 做緊咁咁咁咁...
b (火滾) : 我都話唔駛咯...ok...(之後 cut 佢線)...
真係火都黎...係都唔收線...我都話唔要啦...我亦唔會咁偉大同 smartone cut 合約用你 csl 家嘛...係都要 chur 做咩啫...做衰哂 csl...本來我都好攰...但比條友煩一煩激到我醒哂 cat6.gif image by fatfatfamily

是日懶餐 :  煎三文魚扒 + 雞翼 + 花膠鯊魚骨紅蘿蔔粟米豬展湯
煎三文魚扒 - 解涷後用鹽同黑椒粉醃...但煎埋最後呢塊就唔想再食三文魚扒...因為真係腥到爆呀 166.gif image by fatfatfamily

煎雞翼 - 用韓式醃肉醬醃一晚...方便好味丫 162.gif image by fatfatfamily

花膠鯊魚骨紅蘿蔔粟米豬展湯  - 花膠浸一晚...花膠用薑 / 蔥 / 酒出水...豬展 / 鯊魚骨又出水...紅蘿蔔切件...粟米耐心逐粒拻...加一塊果皮...煲兩個鐘...正呀 148.gif image by fatfatfamily

真係唔明...美亞 promotor 話涷鑊落油細火煎就唔會燶...唔會痴底...但點解我煎又會 "痴" 底架...激 c gg5.gif image by fatfatfamily

食完洗完就抖一個鐘就跑步 lu...今次唔會係三分鐘熱度...因為我想身體好 ii3.gif image by fatfatfamily

個人都仲係周身唔舒服...里奧大人堅持話我係作感冒...係都要我食木瓜...不過如果係佢整埋比我食又唔拘嘅....今次食 "有機木瓜 "...d 口感似未熟嘅水蜜桃...好得意...但無木瓜味架噃...古怪...

060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily

呢排天氣唔係咁好...又熱又濕咁...所以個人好攰 ff0.gif image by fatfatfamily

無咩胃口...所以食芝腿治烘底 + 熱啡 ($15)...可能瞓得唔好...第一次望住份三文治好耐先想食 aa8.gif image by fatfatfamily

番到公司做小小嘢咁啦...之後就做例行私事囉...橫掂部電腦開住...無謂嘥丫 WOO.gif image by fatfatfamily

晏晝帶飯...呢排好慳...我會用湯渣做餸...所以帶埋紅蘿蔔同粟米當蔬菜...不過其實幾難入口...因為淋 pat pat...不過好過無菜咁囉 hh4.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言