2008年3月7日星期五

例牌元綠壽司














尋日無啦啦好忙...全部做嘅嘢都好急...真係做到人都顛呀 082.gif image by fatfatfamily

又係唔想煮飯...所以放工可以慢條斯理咁行去搭車...又可以休休閒閒咁行超市...如果晚晚都可以係咁就幾好呢...
唔知點解...次次唔舒服就好想食元綠或者係太興乳豬燻蹄飯...里奧大人都覺得好奇怪...不過今次唔去太興喇...因為經過見到只得一舊好細嘅乳豬...等得里奧大人番到黎都比人食咗 lu...所以唯一選擇係元綠壽司 emotion07.gif image by fatfatfamily

去到又唔係咁想食...所以求其叫咗天婦羅蟹柳 / 三文魚 / 螺肉 / 蟹子沙律豆腐皮 / 素魚翅海蜇壽司 + 三文魚手卷 + 帶子裙邊 + 炒雜菜...可能成日都無咩點飲水...所以突然勁口渴...博命飲水...飲到飽哂...都食唔落嘢...但又唔飽噃...所以番屋企食生果算喇...今次埋單 $118...雖然有 discount...但都係比我想像中貴咗添 B2.gif image by fatfatfamily

不嬲都覺得鬼線人 (medium) 幾好睇...雖然有個鬼子...但都唔係咁恐怖...但家姐尋晚好緊張咁打電話黎叫我唔好睇鬼線人喎...話個鬼公仔好恐怖...睇完包我瞓唔着喎...比佢咁講...嚇到我 c...所以即刻轉去睇有線...又睇雜誌...驚唔覺得意 "禁" 咗明珠台就 c 喇...d 人成日話睇鬼片唔驚...因為唔會諗...其實點會唔諗架...我記得睇貞子時...驚到去咗六次洗手間呀...好在坐喺單邊位...唔係比人鬧 c...同埋有次睇大逃殺....睇完同 frd 去洗手間...走嘅時候猛咁推門...推極都唔開...嚇 c...原來對門係要拉嘅...所以我次次睇完 d 恐怖或者驚嚇片...我就會疑心生暗鬼...要隔好耐先可以平復心情架 ....可能細過見 ....有童年陰影呀
A002.gif image by fatfatfamily



08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily


尋晚里奧大人話涷...係都要冚羽絨被...攪到我有 d 熱...一熱我就瞓得唔好...仲要發咗成廿幾個夢...真係慘...

今朝好好多喇...有胃口食到早餐...所以就食腿蛋治烘底 + 熱啡 ($15)...落完 order 見到老細兩公婆原來坐喺我前兩個位...如果埋單實會見到我...所以我即刻轉位...如果唔係又要扮好趕咁食就無謂啦 ii2.gif image by fatfatfamily

估唔到今朝會咁忙...忙到飲水都唔得閒果隻噃...無哂私人時間 gg5.gif image by fatfatfamily
晏晝勁開心...因為同媽咪去美心皇宮飲茶...食咗皮蛋桂魚粥 (一窩) + 柚皮鳳爪 + 叉燒包...飽到唔識形容...今餐媽咪請
028.gif image by fatfatfamily







沒有留言:

發佈留言