2008年3月26日星期三

蒜泥白肉 + 脆肉瓜粉絲魚蛋煲 + 跑步









尋日老細唔喺公司...又放咗幾日假無 update blog...所以番到公司搞掂哂 d 麻煩嘢就開始埋頭苦幹寫 blog...寫到頭都痛埋...個 yahoo 又 short short 地....一篇網誌要打幾次...最慘係打好咗一 send 出去就無咗...再打再 send 又係咁...要 save 草犒度先可以 send out...搞到人都顛埋...好在放工前 update 哂...難得老細唔喺度...所以放工即刻走人 lu 162.gif image by fatfatfamily

里奧大人去剪髮...所以可以他他條條去超市買枚頭 ($20) 同免治豬肉 ($11)...之後再去街市買 2 條脆肉瓜 ($5) + 13 粒魚蛋 ($2) + 4 個芒果 ($12)...買魚蛋嘅時候以為自己聽錯咗...所以再問幾錢...$2 呀...咁平嘅??仲以為要成 10 蚊添...因為 blog 友亞 see 買 10 粒魚蛋要 7 蚊...無理由我買咁平家嘛??不過可能應該我估亞 see 買嘅係頂級超彈牙魚蛋...所以先咁貴 028.gif image by fatfatfamily

番到屋企仲有大把時間整嘢...好就係好...但相對我又要夜食飯夜跑步啊 072.gif image by fatfatfamily

是日晚餐 : 蒜泥白肉 + 脆肉瓜粉絲魚蛋煲 + 跑步
蒜泥白肉 - 我用半肥瘦枚頭...其實應該係用五花腩...但我都唔食肥豬肉...同埋買親都要大大舊咁...所以改用半肥瘦枚頭...用中火烚到熟為止...但次次都烚到好鞋...因為好驚唔熟會食到發豬瘟呀...蒜頭切粒...用醬油膏同辣麻油加小小水撈勻...又甜又香...好好味呀 hh3.gif image by fatfatfamily

脆肉瓜粉絲魚蛋煲 - 用雞湯 (雞粉加水) 滾哂所有材料...滾得太耐...樣樣都滾到淋哂...口感極之唔掂...但味道唔錯囉 ii2.gif image by fatfatfamily

一個濃味一個淡味...有瓜有肉...我覺得呢餐餸真係配搭得好好呀 gg8.gif image by fatfatfamily

成十點先跑步...本來想跑耐 d...但落毛毛雨...所以被迫提早打道回府 037.gif image by fatfatfamily

呢排迷上咗睇 miami ink...因為 d tattoo 真係好靚...好似幅晝咁靚...晝咩似咩...好勁呀 D9.gif image by fatfatfamily

  
007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily007.gif image by fatfatfamily
 

今朝居然落雨...仲有小小涷添...令到個人無咩 mood 咁 B2.gif image by fatfatfamily

無 mood  所以去 kfc 食鬆餅 + 奶茶 ($11)...然後施施然行番公司 096.gif image by fatfatfamily

晏晝都係帶飯 ...但叮咗嘅豬肉就鞋上鞋囉 075.gif image by fatfatfamily


實在太開心喇...因為 plan 咗下個月中同里奧大人 4 日 3 夜自由行去台灣...所以依家日日都好期待...呢個 trip 我已經預咗自己會 "脹爆回港"...因為實在好想食當地馳名嘅小籠包...麻辣火鍋...粉圓...麵線...台灣腸 (唔係鄭元暢) 等等等等...我覺得去台灣除咗食嘢買嘢外...應該無咩嘢可以做...hahaha...不過...我都會陪番里奧大人買書嘅...因為平香港 1/3 喎...又係繁體字添...我就會專攻食譜...因為香港實在太貴唔捨得買喇...我想買好多番黎...咁打開個書柜全部都係食譜好似好 pro...好似對飲食文化好有研究咁...真係諗起都開心呀 ii4.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言