2008年3月12日星期三

泰國菜 + 麥當勞粟米







唔駛煮飯...行步路都覺得輕鬆 d 呀 169.gif image by fatfatfamily

呢排公司多人感冒...所以點攰都要去街市買三個木瓜 ($11)...見到呂宋芒咁平...所以又買咗三個 ($10)...果樣雖然好似好酸咁...但都照買...因為好想食同埋想整芒果糯米磁呀 125.gif image by fatfatfamily

番到屋企又係煲藥...見里奧大人又未咁快番...所以順便洗埋衫...煲完藥洗完衫...里奧大人就到屋企附近喇...突然好想食泰國菜...所以去屋企附近間新開泰國菜試下...
諗住八點幾會好多人等...估唔到無人等位...唔通唔好食??
求其叫咗泰式拚盆 + 甜酸魚柳飯 + 珍多冰...唔知係咪肚餓...覺得好好食喎...同埋我直覺覺得兩個侍應似泰國人...黑黑咁...心諗咁如果待應係泰國人...廚師都應該係泰國人...唔係點溝通喎...咁即係話係正宗泰國菜啦!!最後肯定到佢地係泰國人...因為我要酸甜醬...佢同廚房 d 人係講泰文架...點解會咁肯定係泰文??因為我唔知佢地講咩嘛 hh3.gif image by fatfatfamily

又無註明係泰國菜館...只係普通餐廳形式...估唔到要加一...所以埋單 $105...
下次會再試多次...因為硬係覺得因為肚餓先覺得好食 F5.gif image by fatfatfamily

頭先本來想叫碟菜...但又驚食唔哂...所以去麥當勞食兩盒粟米算喇...又抵呢...因為可以用 $5 買原本 $9 嘅粟米喎...係咪好抵先 028.gif image by fatfatfamily

番到屋企真係唔願再郁就即刻沖涼喇...電視都無咩心機睇添呀...所以尋晚十點十已經瞓喇 pig027.gif image by fatfatfamily



08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily

呢排早咗出門口...所以唔駛咁趕食早餐...今朝就食芝腿菠蘿包 + 熱古古力 ($15)...因為我覺得食甜嘢個人會開心 d 同精神 d...
真係心有靈犀呀...今朝行行下想買蛋糕番媽咪屋企一齊食...點知媽咪打黎話會買蛋糕...叫我唔好買...媽咪自己買喎...真係好似知我諗咩咁嘅...
之後家姐打黎又話買咗 after eight 薄荷古古力比我...真係攪嘢...因為我尋晚已經想去買...但個人好攰無去買到...點知家姐買咗比我...真係慳唔小呀 gg8.gif image by fatfatfamily

晏晝要食飽 d...因為 blog 友 see 話呢排流感犀利...要食多 d 嘢壯健身體喎...所以我食咗 4 餸車仔麵...就係辣魚旦 + 豬腸 + 豬紅 + 菜肉雲吞米線呀...$21 好似好多選擇咁...幾好呢...但點解好似唔多飽咁嘅  K6.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言