2008年3月6日星期四

車仔麵

尋晚放工就慢慢冷番屋企...番到屋企第一件事係沖個超級熱水涼...真係舒服到不得了...之後就一路睇電視一路等里奧大人番黎喇...我唔煮飯而咁啱我唔舒服嘅話...車仔麵就係首選嘅晚餐...又快又方便嘛...由於我當時無咩胃口...但點都要食 d 嘢落肚...所以就食咗小小餸...真係食咗好小...因為唔想里奧大人唔夠食...但食開又好想食嘢喎...所以就唯有食兒時零食 "脆脆蝦餅" 頂肚...勁好味呀 cc5.gif image by fatfatfamily

食完又中下中下咁睇電視...終於頂唔順...十點半就瞓覺喇... 
qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

今朝都仲係唔多舒服....又無咩胃口...所以又係飲熱維他奶就番公司喇...
不過番到公司又無咩嘢...可能有嘢做...仲要係公私兩忙  cc8.gif image by fatfatfamily

晏晝有 d 胃口喇...外賣腸仔通粉 ($12)...好在有得外賣...因為實在唔想行落街...因為我覺得出面好大風好涷呀 afd371da.gif image by fatfatfamily


依排睇必瘦站嘅廣告...真係睇到頭都暈埋...講嘢又快...又用公仔遮住 d 肉...又轉黎轉去想轉移人地視線咁...講真...janice 有無瘦過...睇報紙雜誌都知啦...做咩無啦啦咁再做一輯新廣告丫...做得又求其...比人感覺仲古怪...唉...真係唔明 d 人...點解要瘦到排骨咁先至話靚...瘦到營養不良咁...好在...我好滿意自己身形...瘦中帶肥...肥中帶瘦咁...wakaka

沒有留言:

發佈留言