2008年3月25日星期二

金銀蛋菠菜 + 臘腸冬菇鯪魚鬆 + 跑步






尋日天氣非常非常非常之好呀...個人心情都勁靚呀...又 "了" 起我抹嘢條根喇...所以食完早餐番到屋企就即刻開稀漂白水抹窗抹柜抹門...好在之前拖咗地...小一樣嘢做...抹咗兩個幾鐘...真係幾攰...不過見到間屋咁乾淨真係辛苦都值得嘅 A8.gif image by fatfatfamily

又到 tea time...但又未餓...同里奧大人求其食腸粉 + 燒賣 + 粉果 ($15) 算喇 P4.gif image by fatfatfamily

但食開又想食喎...所以再買冷冷撈麵 ...$10 / 4 包...好貴呀...好多都係 $10 / 6 包咋...但想食就無辦法啦...我地企喺度食...10 分鐘唔夠已經有 8 個人去買...好似好好賺咁...如果我都做到就好喇...又可以賺錢...又可以食埋一份...幾 so 呀... 
之後去萬寧買嘢...我想買 mascara...咁我好留心睇我想買嘅牌子嘅 mascara...但有個職員喺度彈我想買嘅牌子...我求其笑下就算...但心諗做咩萬寧職員會係咁彈嘅??再望...原來係 ultima II 嘅 sales...唔怪之得係咁彈啦...不過我都有幫佢買 mascara...因為我都想轉牌子...盛惠 $171...佢仲想要我買兩樣產品...因為買兩樣會送旅行套裝喎...但我直接同佢講我已經買哂護膚品...所以唔需要...佢就無 lur 喇 K4.gif image by fatfatfamily

番到屋企幾大都抖下...睇埋報紙咁就 ready 煮飯喇...呢幾晚煮飯都好有心機...可能唔駛一下子買餸煮飯煲藥...可以分開慢慢黎做...所以個人都無咁緊張...煮嘢都煮得好味 d 呀 HAHA.gif image by fatfatfamily

是日晚餐 - 金銀蛋菠菜 + 臘腸冬菇鯪魚鬆
金銀蛋菠菜 - 跟通少整嘅...我覺得味道同出面食嘅一樣...第一次整到有咁嘅水準真係好開心...我貧血...菠菜最啱我...又有皮蛋...所以仲更加啱我... 
臘腸冬菇鯪魚鬆 - 臘腸切粒...東菇浸軟切粒同魚肉一齊醃...本來想成塊煎...但煎嘅時候唔記得落生粉...所以甩皮甩骨...同埋個樣白雪雪咁好核突...所以把心一橫求其炒...估唔到仲好味個鯪魚餅喎 ii2.gif image by fatfatfamily

搞掂所有嘢又跑步喇 cc5.gif image by fatfatfamily

呢 4 日假期過得好快...好似無放過假咁嘅...我覺得無出街玩嘅假期真係唔似一個假期呀 072.gif image by fatfatfamily



002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 002123.gif image by fatfatfamily 
 

好在都無話唔願起身番工啫...如果唔係都幾難捱  F5.gif image by fatfatfamily

今朝食芝蛋治烘底 + 咖啡 ($15)...又變番一個人食早餐...真係要調節番自己個心情先得 B2.gif image by fatfatfamily

番到公司有 d 麻煩嘢...所以搞掂先可以安心 msn 同寫 blog...一次過寫咁多有 d 頭痛...
晏晝叮飯...悶上加悶呀 B3.gif image by fatfatfamily

小事一則  
醫 學 Online
餐 前 吃 蘋 果 可 減 肥

蘋 果 能 減 少 吸 收 熱 量 , 美 國 賓 夕 凡 尼 亞 州 立 大 學 的 一 項 研 究 , 將 體 重 正 常 參 加 者 分 成 三 組 , 在 五 個 星 期 內 , 一 組 人 在 午 餐 前 不 吃 任 何 東 西 , 第 二 組 在 午 餐 前 吃 一 個 蘋 果 , 第 三 組 則 吃 蘋 果 醬 或 飲 蘋 果 汁 , 三 組 人 再 進 食 相 同 的 午 餐 , 研 究 人 員 在 餐 後 15 分 鐘 為 各 人 進 行 熱 量 測 試 , 結 果 發 現 餐 前 吃 蘋 果 的 人 熱 量 攝 取 少 187 卡 路 里 。 研 究 結 束 後 這 一 組 人 的 體 重 更 明 顯 下 降 , 研 究 更 發 現 吃 整 個 蘋 果 的 減 肥 功 效 , 遠 超 過 飲 蘋 果 汁 。
 
食蘋果好煩啫...又要批皮...又食到 shot shot 聲...飲水咪仲好...又肚脹又可以排毒...仲唔駛煩添呀 emotion07.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言