2008年3月19日星期三

太興 @ 大埔 + 跑步







超級超級超級攰...如果煮飯真係會覺得自己好委屈...加上之前睇亞蘇食燒鵝食得好好味...攪到我好想食燒鵝...特別係塊燒鵝皮...再加上好想好想好想食乳豬...燻蹄...燒肉咁...所以就決定同里奧大人去太興食燒味飯喇 028.gif image by fatfatfamily

我地去太興多數會問有無乳豬先會入去食...但尋晚里奧大人去到已經無哂乳豬 lu...平時就梗係唔入去食...但今次係好想好想好想食燒鵝同燻蹄...所以點都會入去食架喇 ii4.gif image by fatfatfamily

其實一心諗住我食乳豬燻蹄飯...里奧大人就食燒肉燒鵝飯咁就 perfert...但我一去到里奧大人就話想試南乳脆香雞喎...算吧啦算吧啦算吧啦...又無乳豬...所以就食燻蹄燒鵝飯套餐 hh3.gif image by fatfatfamily

燻蹄淋得太多豉油...d 醋又唔夠酸...唔係咁鍾意...
燒鵝好正...但好似好小咁...因為得兩件係比較多肉...其他都係皮連骨黎...不過啱我...我正正就係想食皮...
南乳脆香雞...個名好吸引...又好似好香口咁...真係比佢個名呃咗...無南乳味...無雞味...個皮又唔脆...等我仲以為係去飲果 d 南乳雞添...最不幸最不幸最不幸唔知我係咪食到個雞 pat pat...因為個樣好似雞翼咁...所以夾黎食...第一啖覺得超級 "蘇"...以為係多咗南乳...第二啖真係頂唔順...因為真係 "蘇" 到不得了...即刻 lur 番出黎...之後食雞仲要食到步步為營...要 "了" d 肉出黎先咁再食...但陣 "蘇" 味已經蓋滿哂我嘅味雷...好難頂呀...好驚第朝起身一開口就成陣 "紙" 味呀...
食完番屋企抖一個鐘就出發跑步喇...真係好好好欣賞自己咁有恆心呀 cc5.gif image by fatfatfamily


qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

今朝里奧大人見客...所以得我一個人搭車...今朝車程順到妳唔信呀...望一望錶...居然有半個鐘頭嘆早餐呀...天氣 up up 濕濕...所以無咩胃口...喺公司附近行下...睇下有無 d 平靚正嘅早餐...太好喇...居然比我搵到北方小館...仲要係有多士餐添...所以就入咗去食奶油多 + 奶茶 ($13)...諗住 $13求求其其...但塊多士好脆...d 奶油係一路食一路漏...今餐真係平靚正呀 WOO.gif image by fatfatfamily

得閒講自己無嘢做都好...因為第日實會有嘢做...一路做一路 msn 一路睇 blog一路昅老細...一心四用...真係思考能力高喇 B1.gif image by fatfatfamily

晏晝想食清清地...所以食白粥 + 炒米粉 ($13)...又係 $13...同樣又係勁飽...之後去 shiseido 買防曬 + clean foam ($595)...女人錢真係好易賺...再直闖馬莎買 moisturising body lotion (china blue) ($65) 好香呀...真係查完個人瞓都瞓得開心 d 呀 pig027.gif image by fatfatfamily


我好鍾意幫朱朱影相...但我家組...表妹...媽咪同里奧大人話張張相都一樣嘅...但點解我唔覺係一樣嘅 072.gif image by fatfatfamily








沒有留言:

發佈留言