2008年3月1日星期六

住家飯 @ 奶奶屋企







尋日都幾得閒...無無聊聊咁過...睇得電腦多又眼濛又眼瞓...真係幾慘M1.gif image by fatfatfamily

又唔駛諗煮咩...因為夜晚去奶奶屋企食飯...唔駛煮...又有湯飲...幾嘆呀 WOO.gif image by fatfatfamily

放工行一陣...再去 baking warehouse 買咗磚黑朱古力 ($44)...諗住遲 d 整 brownies...希望成功啦...
我估我真係未必會減到肥...因為太為食...所以計劃有變...依家完美減肥計劃就係多食多做 (運動)...小食小做 (運動)...如果知道當日要熨衫同拖地嘅話...因為會消耗好多體力...咁我就會獎勵自己...比自己食適量零食先做嘢...咁就唔駛自己咁辛苦啦...不得不承認...呢個計劃真係超級完美呀B1.gif image by fatfatfamily

終於等到里奧大人放工去奶奶屋企喇...尋晚奶奶同大姑奶仲比埋生日利是我添呀...好開心呢...話說原來好耐之前奶奶叫里奧大人番屋企食飯...因為要比利是我...但里奧大人唔記得同我講...咁啱上星期日我就同里奧大人講...不如星期五去奶奶屋企食飯...順便比埋家用奶奶啦...里奧大人先醒起之前奶奶叫過佢番屋企食飯...又會咁啱嘅...所以我同里奧大人講...要加強語氣同奶奶強調...係我主動話番屋企食飯...唔係為咗封利是食飯架...
傾多陣計就開飯 lu...是日晚餐有花膠螺片烏雞湯 + 魚 + 白灼蝦 + 白切雞 + 芥蘭炒臘肉 ...very 好味...所以食半碗飯...咁樣可以食多 d 餸...但好似食極都唔飽咁嘅...所以番到屋企再食生果同適量魚皮花生 dd5.gif image by fatfatfamily

尋晚瞓到半夜突然好肚餓...我覺得次次食完生果...到第二朝起身會好痛餓...但今次早咗喺半夜發生...但唔食生果唔得家嘛...真係煩...
qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily  qq3.gif image by fatfatfamily  qq3.gif image by fatfatfamily  qq3.gif image by fatfatfamily  qq3.gif image by fatfatfamily  qq3.gif image by fatfatfamily 
   

呢排瞓極都唔夠...所以我坐車時居然瞓着咗...真係好想番屋企瞓覺呀...瞓醒就諗通咗...我覺得自己要真正豁出去喇...所以同里奧大人去赤丸食腸蛋出前一丁 + 熱檸茶...真係飽到丫 cc8.gif image by fatfatfamily


番到公司呢...又係發 mo...個個都發 mo...不如改五日算啦...
晏晝要同媽咪配眼鏡...所以媽咪就話想食 pizza hut...食咗超級至尊細薄餅 + 拚盆 + 蒜蓉包 + 椰子雪糕啫喱冰...我已經盡量食到自己飽為止...真係食到想嘔...因為 d 蒜蓉包好油好漏...但好好味...最後都食剩兩塊 pizza 同 d 小食...所以拎走比工人食...唔好嘥嘛...埋單 $217...我覺得幾貴...如果我張 discount card 用到就好啦...有 9 折呀 099.gif image by fatfatfamily





之後同媽咪去亮視店 (即前高登) 配眼鏡...再買個金絲柚 ($25)...我又覺得好貴咁...但自己又想食...媽咪又話靚...所以叫亞姐揀個靚嘅...我話唔要皮喎...佢就叫個亞伯開咗去...但亞伯 ee 哦哦...話唔開架喎...我話妳個同事話開架喎...之後佢又再 ee 哦哦...我最憎人ee 哦哦...我咪慶囉...我話又無寫明原個嘅唔開...你唔好開喇...拎番黎呀...但佢又係都要開埋比我...真係顛架 M1.gif image by fatfatfamily


送完媽咪搭車就番屋企喇...真係好攰....上車無幾耐就瞓着咗...仲 feel 到自己頭中中果隻添呀

沒有留言:

發佈留言