2008年3月2日星期日

海南雞飯 + 西冷扒拌意粉 (黑椒汁)







我覺得食 pizza hut 真係可以飽成日...所以都幾辛苦下...
由於呢排好乾燥咁...里奧大人又生 "飛滋"...所以就蘋果湯比里奧大人潤一潤下喇...去超市買豬展 ($20)...再去街市買六個蘋果 ($20) 就可以番屋企喇...
番到屋企已經五點...問里奧大人想幾點食飯...佢話六點半丫...我即刻話唔好呀...食咗 pizza 好飽...咁早食唔落...又要煲湯...唔好咁早喇...其實我遲早比佢丙...成日問完佢幾點食飯...佢答咗之後就話唔好...咁不如直接話幾點食飯好過喇...問完人又話唔好...好似講廢話咁 S7.gif image by fatfatfamily

煲完湯已經七點半喇...又係好想食海南雞飯...但想食果間實會好多人...求其去椰林閣食算喇...平時呢個時候好多人排隊...但今次無人排...覺得有問題...本來想走...但睇到有 "正宗海南雞飯 "...所以就入去試下...
同里奧大人 share 食海南雞飯套餐 + 西冷扒拌意粉 (黑椒汁)...雞無味...飯係雞油飯...最特色係薑蓉係酸...甜酸醬係鹹...無黑豉油...極到失望...而個西冷扒仲攪笑...拌菜嘅意粉多到睇見到驚...黑椒汁鹹到甩肺...呢餐真係好難食...再問里奧大人呢餐 ok 嘛??佢都係話難食...埋單 $120...咁嘅價錢又難食...之得去大家樂好過呀...平幾十又好食...食完行一陣消化下就番屋企喇...
番到屋企就飲湯...里奧大人飲完一碗又一碗實屬小見...因為個湯實在太清甜喇...呢個湯都好方便...材料只不過係六個蘋果 + $20 豬展 + 適量南北杏 + 三粒蜜棗...煲兩個半鐘...但好甜好潤...下星期我會再煲黎飲 dd6.gif image by fatfatfamily


qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

今朝番祟拜...十點三要起身...求其食 d 唔係咁飽嘅早餐...就係炒麵 + 燒賣 + 磨菇粟米粥 ($17) ...見未夠鐘...天氣又好...所以就同里奧大人行路去教會...當做運動...不過行到番教會就覺得好熱...真係有 d 唔慣有太陽呀...






祟拜完同里奧大人去熟食中心...諗住食馳名豬扒麵...但太多人...唔等...之後再諗住食馳名魚旦粉...又係太多人...里奧大人話唔好嘥時間等...唔等喎...好失望咁去魚旦粉隔離擋食炸醬麵 + 雲吞牛丸麵 ($31)...係平...但唔好食...最慘係望到隔離食緊魚旦粉 d 人嘛...有得睇無得食...嗚嗚...好在飲番杯至愛嘅胚牙珍珠奶茶...如果唔係真係會好唔開心架 gg5.gif image by fatfatfamily







食完去樓下街市買餸...因為我根鍾意去有冷氣嘅街市買嘢...我覺得好乾淨...d 嘢又唔係貴先好嘛...一大舊薑只不過係十蚊...有多雜嘢買...所以順便買咗木薯粉...酸薑...米粉...酸梅麵豉...之後再買排骨 ($15)...經過亞婆豆腐花...再買支豆漿同腐乳 ($25)...一大個環保袋裝到盤滿砵滿...好開心呀...不過真係難為里奧大人假期都要咁辛苦拎嘢啫...
亞婆腐乳 - 好滑...好正...


見到有個叫拯救遺棄動物嘅機構...所以就 $30 買咗個豬仔相架...雖然唔知幫唔幫到 d 小動物...但我覺得好過唔幫囉...


去到 A1 又買番上次食果個芝麻火腿芝士包 ($12)...今次差咗d...d 料小咗咁...唉...不過都好食嘅...




唔知點解...我唔係咁鍾意用酒醃嘢同煮嘢...咩酒都係...可能我次次飲得多酒就會周身痕...所以好怕酒...喺街市見到支迷你雙蒸酒就即刻買...最緊要係唔 "阻掟" 嘛...呢支我估坐底都可以用成年 ii2.gif image by fatfatfamily


沒有留言:

發佈留言