2008年3月14日星期五

78 折元綠壽司 @ 大埔

78 折元綠壽司 @ 大埔




















尋日喺公司太得閒...所以遊 blog...想去通少個 blog 睇睇炸嘢食譜要買嘅材料...點知...睇到 pizza 真人show...攪到我好想食 pizza...但 pizza hut 嘅 pizza 太大個喇...order 一個 pizza 已經食唔落其他嘢...所以就諗到去元綠壽司食 pizza 喇...同埋最主要係有 78 折嘛 169.gif image by fatfatfamily

78 折就唔同食法喇...所以就食 d 平時好小食嘅嘢喇...order 海謄 / 螺肉壽司 + 大金槍魚腩壽司 + 三文魚手卷 + 蠔情卷 + 帶子裙邊 + 鐵板豆腐 + 刺身冷辣辣麵 + 元綠燒雞 pizza + 百事可樂...一心諗住先食冷辣辣麵...因為 d 醬係酸酸辣辣咁...開胃 d...可惜係尾二先黎...我覺得食到幾飽再食冷辣辣麵係會好漏...d 醬好漏...再加埋最後黎個 pizza...因為里奧大人生飛滋...事先聲明話只會食一塊...但我真係好想食 pizza...所以點都係會 order 嘅...但真係飽到頂點囉 P4.gif image by fatfatfamily

無嘢做就睇無線嘅最美麗的第 7 天...如果我係周麗淇咁有 cancer...我實會同里奧大人講...因為我會好驚...我覺得有個自己愛嘅人去支持自己...先會有原動力去撐下去...但係我唔會想里奧大人鍾意第個囉...如果我真係 c 咗...我都會日日報夢比里奧大人架...等佢知道我幾咁掛住佢囉 cc8.gif image by fatfatfamily


08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily

今朝見到個天氣就覺得好奄悶...up up 濕濕...又陰陰暗暗咁...攪到咩 mood 都無哂...胃口都差 d...所以去 kfc 食烘鬆餅 + 熱奶茶 ($11)...無咁飽嘛 ii2.gif image by fatfatfamily

晏晝要覆診...所以約媽咪食晏...媽咪居然話去板長食壽司...又係壽司??不過媽咪想食...咁咪食囉...仲帶咗壺川貝湯比我潤一潤...媽咪唔係咁食生嘢...所以就 order 三文魚 / 火灸鰻魚 / 火灸醋鯖魚壽司 + 加洲卷 + 龍之卷 + 蟹肉蟹籽沙律 ...個火灸鰻魚超好味...d 鰻魚入口即溶呀....其他壽司都 ok...仲有板長 d 薑好好食...我次次都食好多...所以就會突然間好開胃...hahaha...我仲飲咗壺湯...所以超飽...埋單 $102...又係媽咪請 gg8.gif image by fatfatfamily

食完去覆診喇...甲狀腺報告正常...但貧血...欠鐵質喎...煩 c...真係要做做運動等自己身體好 d 先得喇 096.gif image by fatfatfamily














沒有留言:

發佈留言