2008年3月28日星期五

小鍋米線 @ 荃灣




blog 主簡介 : 一出生便是美人胚子...長大以後...還散發出一股內在美...這就是我...天生麗質的

尋晚里奧大人約朋友傾功課...難得唔駛煮飯...所以就去荃灣搵表妹電髮...搭咗 四十分鐘 mtr...搭到吽哂...
估唔到一去到可以即刻電髮...好在整下把秀髮啫...來自己又 "鬼剃頭 "....好在係一毫子嘅 size...咗頭髮就唔覺...唉...次次緊張就會 " 鬼剃頭 "...我估係呢排煮飯煮得密得滯呀...唔係講笑...番工他條個番屋企好好好好多架...因為我一落車就第一時間買餸...到屋企即刻煲藥...後洗洗切切咁...一入廚房深似海...就算我煮一個極度簡單嘅餸菜我都會好緊張...如果滾湯仲慘...煮完餐飯會變得神經衰弱...因為要同時間徑賽...一個火要煲中藥...一個火就滾湯...滾好湯要拿拿聲煮餸...好緊張...一個鐘頭內要做哂所有嘢...食完之後洗碗...洗半個鐘抖半個鐘差唔多九點就跑步...依家要跑步...又想十一點前瞓...所以一分一秒都要好好運用...咁嘅生活真係好緊張啊...依家最想快 d 調理好身體...咁我就唔駛再花長時間煲中藥喇 cat5.gif image by fatfatfamily

終於搞掂喇...只係用咗兩個鐘頭...very good...表妹約咗人...而我又要趕住番屋企煲中藥...求其食米線就算...至緊要係快...因為里奧大人又唔喺度陪我...得我一個索女食...驚有生命危險...所以唔想逗留得咁耐...餐牌無咩好選擇...所以食小鍋米線 (小辣)...因為酸酸地好開胃...又會越食越辣好過癮...真係次次食親都會流鼻水同辣到頭痕...本來想食多碟菜...但一個人食肯定飽到上心口...所以放棄...埋單 $23...好似同南記差唔多....但南記多 d 料同好味 d...不過 d 辣椒醬同南記一樣咁正 106.gif image by fatfatfamily

感謝神...去到車站即刻有車...所以好快番到屋企 lu gg8.gif image by fatfatfamily

里奧大人差唔多成十點幾先番到屋企 ... 一開門見到我就話 " 好靚呀...好襯妳啊 cc8.gif image by fatfatfamily

 
117.gif image by fatfatfamily 117.gif image by fatfatfamily 117.gif image by fatfatfamily 117.gif image by fatfatfamily 117.gif image by fatfatfamily 117.gif image by fatfatfamily 117.gif image by fatfatfamily   
今朝落雨濕濕...真係無哂 mood 喇...希望唔係長命雨啦...如果唔係就兩晚無得跑步 gg5.gif image by fatfatfamily

時間關係...又要食奶油多 + 奶茶 ($11)...開始有 d 悶喇 072.gif image by fatfatfamily

番到公司又無嘢做...又要被迫上網扮做嘢...多麼的可憐啊 082.gif image by fatfatfamily

晏晝比媽咪放飛機...好想食螺肉...所以去文記車仔麵...食螺肉 + 豬腸 + 辣魚蛋 + 生菜 + 米粉 ($23)...點解唔飽嘅 166.gif image by fatfatfamily

食完仲有半個鐘...所以去超市買咗盒 bread flour...我諗住遲 d 整麵包比里奧大人帶番公司做早餐...好一個勁細心嘅靚靚老婆啊 D9.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言