2008年3月29日星期六

唔食唔得嘅元氣壽司 + 跑步

尋晚里奧大人見完客早過得番屋企...喺咁嘅情況下通常我都唔會煮飯...因為成個人楝喺度會令到我煮飯有好大壓力...我估里奧大人都應該知道嘅 ii2.gif image by fatfatfamily

我窩心建議去元氣食壽司...因為之前生日嘅時候...元氣寄咗張 8 折 coupon...3 月 31 日到期喇...咁無理由嘥咗人地一番心意家嘛 028.gif image by fatfatfamily

去到居然唔駛排隊...仲更加覺得自己嘅決定係無錯嘅 onion2036.gif image by fatfatfamily

食咗軟穀蟹手卷 + 辣三文魚手卷 + 燒八爪魚壽司 + 腐皮壽司 + 芥辣八爪魚壽司 + 熟帶子壽司 + 元氣卷 ...今次好抵...因為手卷做特價 (慶祝元氣13 週年)...仲加埋 8 折...埋單 $121咋...未開始食中藥前...實會飲佢嘅三文魚頭湯 ...但個湯有白蘿蔔...而飲緊中藥唔可以食白蘿蔔...所以唔飲得呀 A002.gif image by fatfatfamily


















食飽就同里奧大人去百住買杯麵等雜糧...之後再去 jusco 逛逛...所以買咗兩包北海道牛奶 ($24.9 / pack) + pocky (blueberry) ($14.9)...d 奶好滑...但 pocky 就未試...應該好味嘅...其實最想買士多啤梨...但唔靚又無香味...點買喎 gg5.gif image by fatfatfamily





雖然天氣仍然又濕又 up...同埋又得我一個跑...但仍敵不過我對跑步嘅決心...照跑...流咗唔小汗...very good 呢...因為平時跑步唔多流汗啊 hh3.gif image by fatfatfamily


131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily 131-1.gif image by fatfatfamily

今朝北上...7 點鐘要起身喇...真係幾攰...但想早去早回...所以一定要早起 jj0.gif image by fatfatfamily

第時里奧大人未必得閒陪我北上喇...所以依家佢要訓練我一個人自己認方向...又迫我講國語...唱國語歌就掂啫...但要逐粒字字正腔圓咁講就有 d 困難 aa8.gif image by fatfatfamily

唔知點解...人論盡真係無得醫...因為我次次都會 scan 錯卡...明明要 scan 回鄉卡...我都會拎咗張 hk id card 出黎 scan...仲以為部機壞咗...原來唔係...係自己個腦壞咗 951.gif image by fatfatfamily

去到的士站...第一次見咁多人等的士咋...好在都好多吉的...如果唔係唔知待到幾時喇...去到醫務所好在係 no. 2 呀...喺等睇期間...醫師老婆同我傾計...話我臉色好咗喎...仲話我 "烹" 咗呀 (唔通我越跑越肥?!?!)...仲要連講 3 次呀...唉...我估係髮型影響...仲有仲有...係人一早起身梗係臉腫腫架啦...喺度亂 up 廿四...今次好感謝神...身體調理得 7788...希望快 d 調理完就好喇...因為藥費加煤氣費好 "溶" 呀...荷包超級重傷呀...今次又睇咗 $2295 ( 14 劑 )...人民幣兌換率得 0.88 咋...hk$100 換 rmb 88...兩個星期前仲係兌 97...唉...之得兌換多 d 啦...真係好心痛啊 YI.gif image by fatfatfamily

睇完就打的去羅湖商業城嘅 bbc 食早餐...里奧大人食芝蛋治 ($15)...我食美式早餐 ( 西抽汁 + 鮮奶粟米片 + 腸仔煙肉炒蛋 + 多士 +  cappuccino $24)...伴碟嘅青瓜片 d 顏色好恐怖同埋好乾...我壞疑係 re- use...因為大陸咩都夠膽做...唉...里奧大人又話有扒食...點知依家無咗扒餐...勁無癮... 














食完番屋企喇 060-1.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言