2008年3月8日星期六

住家飯 @ 婆婆屋企









尋日同媽咪...家姐搭車拜公公...之後就搭車去婆婆屋企 lu...
有 d 肚餓...所以去婆婆屋企附近嘅茶餐廳食下午茶...share 食越南粉絲春卷拚沙律 + 沙爹牛肉包拚薯條...($42)...飽到震呀...食完就上婆婆屋企喇...




坐到六點婆婆話要預備煮飯...六點半有得食...我真係好想話頭先食完下午茶未肚餓...但婆婆習慣早食...所以無辦法啦 B10.gif image by fatfatfamily

餸菜有南乳齋 + 煎英倉魚 + 鹵水鴨舌 + 梅菜炒瘦肉...我婆婆煮嘢食真係好好好好味...味道同酒樓嘅一樣...咁當然係無味精啦...所以我婆婆話如果有人黎食飯係唔會比工人煮...因為工人煮得太難食...d 餸幾靚幾新鮮都無用喎...
食完飯食埋生果...等埋工人番黎就同媽咪家姐走喇...出咗成日街...真係有 d 攰...
話咁快就過咗一日喇...里奧大人就慘 d...屋企水龍頭壞咗...要里奧大人姐夫上黎屋企幫手一齊換...晚餐只係食車仔麵...又要做功課...可憐啊 H0.gif image by fatfatfamily

星期六唔願咁早瞓...所以十一點幾都坐喺廳到睇電視...咁啱播 speed...其實睇過 n 咁多次...但唔知點解今次會咁認真睇...無周圍行...仲要等廣告先去洗手間...因為我突然覺得奇洛李維斯 (Keanu Reeves) 好好好好靚仔呀...個個角度都咁靚...眼大大...臉尖尖...又有肌肉...perfect 呀...
終於睇到一點幾先瞓覺 K6.gif image by fatfatfamily



08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily 08723.gif image by fatfatfamily
   

我覺得 speed 都係一套刺激嘅戲...所以尋晚成日發夢...起身好似無瞓過咁...最有印象係夢見自己踏單車...係一架廿呎長嘅單車...仲要係成日行轉彎嘅路...好難控制家嘛...第二個夢係去天台伸手過隔離天台買粟米...喺個夢仲 feel 到自己好驚跌落街...第三個夢係見舊公司最憎果幾個同事...傾一陣計就走咗...第四個夢係夢見喺公司有好多嘢做...做唔完...其實我起身係記得總共有七個夢...但到依家只係記得四個...我覺得好勁架喇...因為基本上我係一個無記性嘅人 HAHA.gif image by fatfatfamily

好攰好攰...但點都要番教會...今次同里奧大人去教會附近食早餐...食炸菜肉絲米粉拚芝士腸 / 蛋配熱奶茶 + 油醬多 ($29)...食完就番教會喇...之後再去街市買材料煲湯...兩個紅蘿蔔 + 一個青蘿蔔 ($19) + 兩條粟米 ($12) + 豬展 ($23)...唉...我次次煲青紅蘿蔔湯都要三條粟米...但實在太貴唔捨得買呀...粟米呀...幾時先會平番呀 J6.gif image by fatfatfamily


今次唔想浪費時間...又唔想食到趕頭趕命咁...所以決定番屋企煮丁丁 + 整蒜蓉包...自己整嘅嘢真係特別好味...hahaha...因為我好有心機整架...今次係用整蒜頭嘅器皿黎整蒜蓉...再加牛油 / 香草 / 芝士炒撈勻查喺麵包度...好好味呀...里奧大人食咗兩件....其他係我自己一個掃哂架  B1.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言