2008年3月3日星期一

蠔油炆冬菇雞膇 + 蒜頭豆豉脆肉瓜 + 蘋果豬展湯







尋日里奧大人一番到屋企就瞓一陣...我就執嘢...之後睇電視...原來無線做肥肥嘅追思會...好多人參與呀...我覺得肥肥會好開心...因為咁多人懷念佢...祝福佢...
一路睇一路喊...又驚嘈醒里奧大人...所以唔可以喊得咁大聲...睇見鄧光榮話欣宜無老豆...叫鄭少秋出黎講嘢...d 人就起哄拍掌...我覺得唔係咁好囉...破壞哂 d 氣氛...見到欣宜個樣都好尷尬咁...話哂自己 daddy...點都唔想有人話 daddy 嘅...同埋呢 d 係人地家事...內裡好多嘢外人喺唔知...做咩要人出黎解釋啫...羅家英都話佢地離婚二十年...要做嘅嘢係額外嘅嘢黎...鄭少秋又有自己嘅家庭....到鄭少秋做到嘅時候...就話佢地藕斷絲連... 我都好同情鄭少秋...因為傳媒成日話佢唔探肥肥同埋同欣宜食飯...原來係欣宜唔想...想陪多 d 媽咪...傳媒咁寫...鄭少秋都唔回應真係好好架喇...真係有苦自己知...不過都多謝鄧光榮嘅...比鄭秋有個機會同大家講出真相...欣宜真係好叻...因為佢講呢個係追思會...係想人悼念肥肥...唔想比 d 有心人士再做咁多嘢...佢自己知道係咩一回事就得架喇...欣宜真係值得令人鼓掌...
睇完成個追思會...里奧大人就起身做功課喇...我就睇報紙等煮飯囉...
個人突然好攰...但明明瞓夠噃...終於醒起因為頭先喊過黎...所以個人好攰...
但好攰都要煮飯...仲要係提早一個鐘頭煮...因為要炆冬菇...
是日晚餐 :蠔油炆冬菇雞膇 + 蒜頭豆豉炒脆肉瓜 + 蘋果豬展湯
蠔油炆冬菇雞膇 - 學 MuiMuimui 嘅...因為突然好想食呢個餸....冬菇十隻 + 雞膇六隻 + 蒜蓉 + 蔥段 + 乾蔥...冬菇學通少咁用豉油...麻油同糖醃...但我就醃咗半個鐘...爆香所有材料就用蠔油 + 老抽黎炆...炆一個鐘多 d...我覺得賣相好掂咁呀...美中不足係 d 冬菇好鹹...可能醃得耐得滯...我最鍾意係 d 汁杰杰地咁...撈飯最正...連里奧大人都話好味...真係好開心呢 096.gif image by fatfatfamily

蒜頭豆豉炒脆肉瓜 - 用蒜頭豆豉炒...其實我覺得煮脆肉瓜都幾煩...太淋唔好食...要爽嘅就要炒下焗下又炒下咁...幾煩...不過要有口感煩 d 都無計啦... 
蘋果豬展湯 - 係隔夜湯...隔咗夜仲甜噃...真係好好好好飲...本來想煲雪梨蘋果湯...但媽咪話煲一樣生果會出味 d...兩隻生果加埋反而唔出味...估唔到又真係喎...
早咗食飯...早咗洗碗...因為想睇肥肥追思會...因晏晝有 d 無睇到...

qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily

又再一次證明自己夜晚食生果...朝早起身係特別肚餓...所以想減肥都要食芝旦治烘底 + 熱啡 ($15)...因為晏晝帶飯...唔想成日坐喺公司食嘢...好悶啫...
又係發 mo...cc 又唔得閒理我...好在要埋頭苦幹 update blog...唔係時間唔知點過 cc8.gif image by fatfatfamily

又到食飯...又係尋晚果 d...d東菇雞膇入哂味...好鹹...所以食埋半包 m & m 朱古力中和番 125.gif image by fatfatfamily

我終於醒起...因為我食番中藥...受中藥嘅健脾開胃影響...所以成日都好開胃咁...原來唔係我大食呀 028.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言