2008年3月23日星期日

大隻雙色餃 + 青紅蘿蔔粟米海底椰鱷魚肉豬展湯 + 無得跑









食完早餐就一齊去買餸就番屋企喇...天陰陰又諗起無得跑步好慘啊 ba977f09.gif image by fatfatfamily

由於整餃子...所以醃定 d 韭菜同豬肉同粟米豬肉...之後又係做家務呀...睇報紙咁囉...里奧大人下個月要考試...所以要全神貫注捉題目...所以我喺屋企 c 咗佢都未必會即時發現...可悲可悲 E2.gif image by fatfatfamily

放假係好...但咁啱呢兩年里奧大人要讀書...所以都無咩點出去行街...我最開心嘅節目莫過於一齊去超市買嘢...去街市買嘢咁...好在我都深閏...都好鍾意留喺屋企...得閒就會將衣柜嘅衫同書柜嘅書及所有柜桶執得整整齊齊...咁做都好花時間...隨時執幾日都得...因為我一執就會執唔停手 B1.gif image by fatfatfamily

假期比較遲起身食早餐...所以多數係 3 點幾先食個 tea...又平又唔駛咁飽...費事食完又要夜 d 食晚飯...好嘥時間呢 F5.gif image by fatfatfamily

無啦啦落好大雨...真係無哂心機...最唔鍾意落雨...因為會令到人好 down... 
突然好想食越南涷濛...所以去一間有涷濛嘅舖頭食春卷涷濛 + 熱華田...里奧大人食星洲炒米 + 熱好立克 ($58)...真係好好味...d 春卷熱辣辣脆卜卜...我又好鍾意食果 d 醋...所以呢餐好滿足呢 D9.gif image by fatfatfamily







落雨濕濕都無 mood 周圍行...所以番屋企算喇...不過番到屋企無得抖...因為要預備煲湯 lu...
是日晚餐 : 大隻雙色餃 +  青紅蘿蔔粟米海底椰鱷魚肉豬展湯
大隻雙色餃 - 韭菜豬肉餃 + 粟米豬肉餃...今次用水餃皮...所以隻隻都好大好飽肚好好味...真係好好味啊 aa7.gif image by fatfatfamily

青紅蘿蔔粟米海底椰鱷魚肉豬展湯 - 因為鱷魚肉都擺喺雪柜一段日子...所以清埋去...不過我唔係咁鍾意陣味...出咗水都好腥咁...同埋 d 感覺好恐怖... 
唉...落雨無得跑步...所以就整曲奇...實在唔想嘥咗 d 牛油...因為依家 d 牛油貴到飛起...如果又係擺到過咗期就唔抵啦...不過...牛油無過期...但之前買落嘅低粉...hazel nut...果仁碎...豆  "扣" 粉通通過咗期九年...真係好心痛好心痛... 
今次用自發粉做曲奇....比想像中好...因為無燶到...不過甜咗 d 同好鬼硬...但有幾塊食落又有 d 煙煙韌韌嘅感覺喎...所以我覺得好好食...因為同一時間焗到有唔同嘅口感係好難架 cc8.gif image by fatfatfamily




好開心好開心...因為馬英九當選做台灣總統...我覺得佢係實至名歸嘅 dd6.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言