2008年3月16日星期日

酸辣米線 + 跑步


酸辣米線 + 跑步




次次北上完都好攰...里奧大人番到屋企就即刻可以瞓到...但我就唔得囉...可能我無瞓晏嘅習慣...辛苦命呢 B10.gif image by fatfatfamily

本來想求其煮麵就當下午茶...但真係好攰...所以又去大家樂食 tea...快靚正嘛 125.gif image by fatfatfamily

特色雞翼 + 薯角配奶茶 + 叉燒瀨粉配可樂 + 朱古力西多士...以為今次特色雞翼係 d 咩咩雞翼...咁望清楚餐牌...特色雞翼係蜜汁燒雞翼噃...但一 d 都唔脆唔甜嘅...之後隔離枱又係食蜜汁雞翼...但人地係金黃色燶燶地...好靚架...所以我話里奧大人都唔知有無攪錯...咁唔細心嘅...我食過 n 次架啦...咁都唔知係咩樣...真係激到頭暈身慶呀 951.gif image by fatfatfamily







食完就去 jusco 買鑊喇...咁啱美亞做特價...所以就買咗隻有炳鑊 ($249)...不過好鬼重...但唔想再買易潔鑊...因為我唔想一刮花咗就唔要得...其一影響健康...其二要就住就住好辛苦啫 072.gif image by fatfatfamily

又唔駛煮飯喇...因為約咗里奧大人姐夫上我屋企整水喉...所以順便同埋佢地一家一齊食晚飯...去豆漿大王食酸辣米線...我食淨酸辣韭菜餃...平時一 d 都唔辣...唔知做咩鬼今次辣到一路食一路流鼻水...下次都係咪攪我食喇...因為食緊中藥要戒口嘛 C0.gif image by fatfatfamily

我終於 "的"起心肝做運動喇...就係去跑步...又徑步又跑步咁...做運動要慢慢黎...所以跑半個鐘頭就算喇...真係好耐無做運動...跑完對腳好痛...要用按摩機 "練" 下對腳先舒服 d 咋 aa3.gif image by fatfatfamily

唉...本來十一點想瞓...但見直播德甲...拜仁對 xxxx...拜仁喎...梗係要捧場啦...可能會喺鏡頭到見到 klinsmann 睇波嘛...最重要係要重燃我睇波嘅火...因為 klinsmann 7 月會執教拜仁....要慣性睇波...咁就唔會唔記得啦 B1.gif image by fatfatfamily


060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily 060.gif image by fatfatfamily

十點半起身...但瞓極都唔夠咁...又想又唔想番祟拜咁...但見里奧大人又沖哂涼 ready 哂...所以都係番啦...今朝好健康...因為食即沖麥皮做早餐...我就加一滴煉奶...里奧大人就一定要加煉奶...話無味食唔落口喎...但我就無咩問題...唉...空肚一杯中藥再食麥皮再飲小小咖啡...唔係飽...係脹...都幾辛苦下...食完就打的番教會 lu D9.gif image by fatfatfamily





祟拜完同里奧大人去街市買餸...豬展 ($20) + 枚頭 ($10) + 兩條粟米 ($10) + 一條紅蘿蔔 ($4)  + 兩個有機木瓜 ($20)...之後就去食鍋貼做午餐....食九隻鍋貼 + 蒸麥鏝頭 + 生煎豬肉包 + 蒸腸粉 + 豆漿...$35 咋...又飽喎...真係邊到搵丫HAHA.gif image by fatfatfamily









一心諗住買電飯煲...但無貨...可惜...唯有番屋企啦 F5.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言