2011年11月11日星期五

板長壽司 @ 九龍灣 ( 11-nov-2011 )

( 芒果蟹籽沙律 )


( 醬燒三文骨腩 )


( 三文魚壽司 / 帆立貝壽司 )


( 三文魚醬油漬壽司 )


( 蝦天婦羅壽司 )


( 黃旗吞拿魚 )


( 稻燒宮城海鰻 )


( 芥末鮑魚軍艦 / 貝柱軍艦 )

( 11-nov-2011 fri )

今朝好餓呀   所以想食米粉   咁碗米粉一黎到   就收到電話   原來係平安鐘打黎話媽咪氣速入咗院   搞到我無哂心情食嘢 ~  


番到菇場又忙   又擔心媽咪   真係差 d 喊出黎呀 ~

差唔多 11 點   老闆突然叫全部同事去 Show Room   以為有咩事添   一入到 Show Room 就見到生日蛋糕   原來今日係細老闆生日   所以喺 11 點 11 分 11 秒切蛋糕呢   咁都好丫   可以抖半個鐘 ~

做做下嘢媽咪打黎   話依家喺醫院好好多   我個心就當堂定哂喇 ~

Lunch Time 未餓   所以出萬寧買嘢   佢地 d 出位價貨品真係好抵   同埋依家好多時都有嘢送   我又要幫家姐儲印花   一舉兩得 ~

差唔多 3 點半先食 lunch   食家姐買比我嘅芝麻糕   好煙韌架   同埋唔甜   不過無咩芝麻味咁囉 ~ 


放工去探媽咪   見佢都 ok 精神   我都安心 d   之後家姐黎埋   傾下講下都好快夠鐘   我地 7 點 50 分就走喇   因為 8 點會好多人走   要等好耐 lift 呢 ~

我地 join 埋里奧大人一齊食嘢   本來我話去鐵匠   估唔到里奧大人話去板長   家姐係咁點頭   梗係啦  佢最鍾意食壽司 ~

家姐聽日又 off   所以我叫佢黎食雪糕同埋睇埋法證先走   我就唔沖涼住陪佢睇啦   一齊睇一齊講下   廣告時間又傾下   所以 d 時間好快過呢 ~

沒有留言:

發佈留言