2011年11月17日星期四

住家飯 again @ 媽咪屋企 ( 17-nov-2011 )

梅菜扣肉

荷蘭豆炒魚片


蒸大眼雞

白切雞


山斑魚湯


林柿


恐龍蛋

















( 17-nov-2011 thu )

星期四喇   好快就到星期六   所以好開心呢 ~

今朝想轉場食早餐   但又驚杯咖啡唔好飲   所以最後都去番平時食果間   估唔到係即磨咖啡   好感恩呀   因為好有新鮮感呢   食食下 8 卦又黎埋   不過佢食嘢真係好快   半塊餐肉就咁擺入口   我會切開一半先食架   如果里奧大人咁食   我實話佢架   無 d 儀態 ~


菇場無咩嘢做   算啦   比自己抖下 ~

晏晝食 Special K + 豆奶   無計啦   要清哂 d Special K 嘛   起碼要食 3 個月   好在家姐都鍾意食   咁我可以比一半佢   好似對佢好好咁   其實自己食唔哂   不過佢好開心架   唔駛錢喎 ~

放工又番媽咪屋企食飯   其實唔想番架   不過媽咪特登煲咗山斑魚湯   所以咪番去食飯囉   估唔到家姐同姐夫又一齊番黎食飯呢 ~

家姐今晚楂車   所以食完飯就跟埋家姐一齊去糟糟屋企拎爆谷   之後就番屋企喇 ~

里奧大人 10 點先喺大陸放工   番到黎 11 點幾   佢買咗麥記番屋企食   我又陪佢食囉   又食唔哂 d 薯條   但又要叫餐   搵我黎搞   不過最後都食剩半包 ~

 本來想入房瞓架   但又想陪下里奧大人   不過佢話起碼做到 3 點先瞓喎   所以我瞓喺梳化度睇電視當陪佢囉   不過最後真係瞓着咗   瞓到 12 點半就番房瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言