2011年11月27日星期日

焗叉燒 + 炒菠菜 + 茶樹菇姬松茸湯 ( 27-nov-2011 )






( 27-nov-2011 sun )

今朝 10 點半起身食早餐   之後里奧大人話太多嘢做   所以唔番崇拜喇   咁我就去超市買菜   番到屋企 hea 下   執下嘢   拖地咁囉 ~

 

咁樣搞搞下都差唔多 1 點   之後家姐話黎拎麵同果仁   咁我叫佢順便車埋我去舖頭拎衫喇 ~

番到屋企又抖陣再去食 tea   勁想飲凍咖啡   我真係好鍾意去茶餐廳食 tea   感覺好 relax 咁   最緊要呢間茶餐廳唔係太多人呢 ~ 



食完番到屋企就煲湯   之後瞓咗半個鐘   瞓醒反而超唔舒服同勁反胃   唔知係咪飲咗杯凍咖啡呢   里奧大人話唔好煮   不過我又浸咗菜   又煲好湯   同埋最緊要一樣嘢就係難得里奧大人有餐住家飯食   所以我好辛苦好攰都會煮囉 ~

是日懶餐 - 焗叉燒 + 炒菠菜 + 茶樹菇姬松茸豬骨湯

焗叉燒
 - 今次唔掂呀   質地好鞋   因為我唔醒起要買 d 肥嘅   就咁見到豬展就買   一 d 肥都無   所以食起黎好鞋   同埋今次落咗玫瑰露酒   里奧大人話唔同以前 d 味喎 ~

炒菠菜 - 用蒜頭炒咋   如果今日無唔舒服   就諗住整金銀蛋菠菜呢 ~   

茶樹菇姬松茸豬骨湯 - 又係湯包黎架   真係好鬼方便   就咁買豬骨同紅蘿蔔就搞掂 ~

沒有留言:

發佈留言