2011年11月24日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 24-nov-2011 )

茄汁蝦碌


蒸斑仔

鎮江骨


炒油麥菜


栗子蓮藕雞腳豬骨湯


楊桃 / 石榴













( 24-nov-2011 thu )


星期四喇   逢星期尾最開心呢 ~


今朝又去一間新開茶餐廳食嘢   本來 8 卦話黎   但打比佢佢又話遲咗班車所以唔黎   之後又見到同事入黎食   不過唔係一張枱   咁我可以慢慢嘆報紙喇 ~


番到菇場忙到爆炸   未停過手 ~



Lunch 食 Special K + 朱古力奶   點知個雪柜又唔知搞咩   將盒奶變哂冰   好在今朝我 11 點拎咗出黎   再用熱水坐熱   不過都未完全溶得哂   半盒要叮番溶囉   麻煩 ~


嘩   又好忙喎   不過 d 時間過得好快呢 ~


今晚番媽咪屋企食飯   家姐又番黎食   今次媽咪特登整到 d 餸好多汁   我超 like 呢   就咁用汁都食咗一大碗飯呀   之後媽咪係咁叫我食餸   我話次次食飯都食到就黎反肚咁   家姐笑住話有無咁誇   但我真係次次都飽到想反肚咁架喎 ~


差唔多 9 點就走喇   番到屋企熨兩機衫   再抹柜   之後睇電視等里奧大人番黎   又係差唔多 11 點幾先番到屋企   我又陪佢傾下計   睇陣電視又已經 12 點幾   oh ~

沒有留言:

發佈留言