2011年11月16日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 16-nov-2011 )

蒸鷹鯧魚


鎮江骨


白切雞



炒唐生菜


節瓜雪耳瘦肉鱷魚肉湯

( 16-nov-2011 wed )

嘩   真係咩事呀   超勁攰呀又   瞓咗 8 個鐘都好似好攰咁嘅 ~

今朝好餓呀   所以食麵餐   上次煮到好林   今次叫佢唔好煮咁林   我自己再浸多陣先食   咁就啱啱好喇 ~  


同 8 卦 MSN   佢話我知食即食麵要一個月先消化到喎   叫我唔好食咁多   佢唔食得辣   唔飲咖啡   又唔多食薯片   上次佢話食薯片飲水   我話佢真係超級怪呀   食薯片要飲汽水家嘛   薯片 + 汽水係絕配   等如你食餐蛋治都唔會送白粥啦   我仲問佢飲熱定凍   佢話肯定唔係熱啦   之後佢問佢女友食薯片飲咩最好   佢女友都話飲汽水呀   好在啫 ~

晏晝食 Special K + 豆奶   我覺得用飲奶先夠飽   飲豆奶會好快餓囉 ~

今晚得我番媽咪屋企食飯   見到佢話好好多同埋會落街食嘢   我都安心好多喇   我個人已經緊張   又成日要我心掛掛   真係有時唔話唔得呢 ~

真係好鬼攰呀   食完坐梳化都差 d 瞓着   所以我 8 點鐘就走喇 ~

番到屋企想機洗衫   之後好想即刻沖涼   不過就熨埋衫先沖囉   因為如果唔熨   我又覺得有 d 嘢未做咁   同埋當做運動囉   頭先食到咁飽 ~

里奧大人 9 點半先喺大陸走   番到黎到差唔多 11 點   話快 d 沖涼   咁精神 d 覆 email   我想話好心就瞓啦   不過唔講喇   成日講我都覺好煩   反正講咗都係咁   所以我同佢傾一陣我都瞓喇   女人夜瞓   個樣特別快殘架   唔好搞我 ~

沒有留言:

發佈留言