2011年11月29日星期二

意式肉丸蝦子麵 + 菠菜 ( 29-nov-2011 )



( 29-nov-2011 tue )

呢排瞓極都唔夠咁嘅   但其實都瞓咗差唔多 8 個鐘架喎 ~ 

食早餐嘅時候無啦啦電話響   原來係 8 卦打黎問我喺邊間食早餐   佢又黎一齊食呢 ~

菇場又靜啦   超勁想瞓   但我唔會真係瞓嘅 ~ 

好耐無 lunch box 喇   鬼咩   里奧大人食唔哂嘛   咁咪唯有我食囉 ~


無啦啦心口同背脊好鬼痛   果刻如果醫院喺隔離   我實會入去睇睇咩事囉   不過睇過幾個中醫   都話因為貧血係咁喎   老友就提醒我係咪胃酸倒流   又幾似喎   我有晚又係咁   痛到係抖唔到氣   一抖氣就好辛苦   死忍難忍到第日下午先去醫院 check 咩事   原來係胃酸倒流   依家都有 d 似呢 d 感覺   唉 ~

放工即走啦   諗住去大家樂買隻鮑汁醬油雞   居然賣哂喎   唔通真係咁好味   不過買一隻都係 $55   又真係好鬼抵囉   乾手淨腳嘛 ~

本來想煮蕃茄肉丸長通粉   不過真係好攰   唔想整蕃茄蓉   所以煮麵算喇 ~

是日懶餐 - 肉丸蝦子麵 + 菠菜

肉丸蝦子麵
  - 呢個煮比里奧大人食架咋   我自己就咁齋食辛辣麵算喇 ~


菠菜 - 1 pack 分 2 次淥   估唔到里奧大人又食得哂喎   可能細細碗   感覺無咁飽啦 ~

沒有留言:

發佈留言