2011年11月9日星期三

鹹魚雞粒炒飯 ( 9-nov-2011 )

( 9-nov-2011 wed )

落雨濕濕番工真係好煩   今次我醒喇   唔行入去巴士站入面等車   企喺外圍等   咁就唔駛比 d 車行過黎嘅時候   飛哂 d 水埋黎身度呢 ~

今朝食餐蛋治烘底   以前我超級憎食餐蛋治架   可能果間外賣無煎香到 d 午餐肉   所以唔好食囉 ~


番到菇場忙到爆呀   做到差唔多 12 點 40 分先 lunch   我唔想 d 嘢做一半唔做一半   反正食 Special K 又方便 ~

晏晝都忙呀   好鬼攰   好在諗好晚餐煮咩   咁樣可以煩小一樣嘢 ~

今晚去 Laneige 買嘢   因為老友話幾好用嘛   我 d 皮膚又易敏感   所以多數有人用過話好同埋無敏感先會買囉   我諗住買支精華素就走人   不過佢話有得做皮膚測試   我咪做囉   我其實都知道自己皮膚比較乾   我都會間唔中補濕嘅   但今晚我只想買精華素囉   之後佢就 show 哂補濕條 Line 嘅 Product 我試   咁試咗 Eye Cream 都唔錯   所以買埋喇   其他就唔會買住   因為屋企仲有嘛   唔想買新囉   之後我望下電話   原來已經 7 點 20 分   足足逗留咗個幾鐘   好在最後都只係買咗 2 樣自己想要買嘅嘢啫   今時唔同往日   要慳得就慳呢 ~


好餓啦   里奧大人喺大陸又未咁早番   所以忍唔住買煎釀三寶番屋企食呀   平時同家姐一齊食嘅尖椒一 d 都唔辣   今次自己食呢 2 隻啦   辣到火燒喉嚨咁呀   仲要流埋眼水添   如果家姐喺度就好啦 ~


食完都好飽   所以熨衫當運動   差唔多 8 點半先炒飯   因為我想快 d 炒完就沖涼睇電視呀 ~
  
是日懶餐 -
鹹魚雞粒炒飯

鹹魚雞粒炒飯
- 尋晚食唔哂 d 雞   所以切粒炒飯   咁再蒸定鹹魚   聞嘅時候好鹹架喎   咁所以我炒飯唔落豉油調味   只加幾滴魚露   點知成碟飯係無味   我要加辣豆板醬呢 ~  

里奧大人 10 點先番到屋企   食得一碗仔   話無胃口   我話食咁小  ( 其實想發火話   煮咗又食小小   不如唔好食 )   佢話真係無胃口   下次都係喺大陸食埋先番屋企   又唔駛餓住   餓到番到屋企又無胃口食嘢   咁我話好啦   我唔駛煮仲好   食咩都得 ~

沒有留言:

發佈留言