2011年11月2日星期三

香煎鯰魚柳 + 腐乳唐生菜 + 蝦子麵 ( 2-nov-2011 )

 


( 2-nov-2011 wed )


今朝去另一間茶餐廳食早餐   終於可以食燒賣粉果喇   食食下嘅時候周圍望   一望就望到老闆兩公婆坐近門口食   真係呢   我仲諗住轉場   依家都係唔好喇   雖然佢地都好好人   但我都係想輕鬆 d 咁食囉 ~




番到菇場靜英英   望住會計部 d 同事做嘢   覺得自己部門真係好得閒咁呀   我發覺做會部嘅人多數戴眼鏡咁架喎 ~


今朝唔係太飽   未到 lunch time 已經好餓   所以一夠鐘就同 8 卦一齊去明星買 2 餸飯喇   $20 一盒真係超抵   餸同飯都超多   已經小飯   都係好多   下次要叫小小飯先得呢   因為樣樣食到一半已經想放棄   不過唔想浪費囉   黎緊呢個月都唔會再食 2 餸飯呀 ~  





唔知係咪晏畫耐無食飯   所以飯氣攻心   超勁想瞓覺   平時唔會咁架 ~


放工去 H & M 買手鐲   行行下再買多個斜揹袋   呢間 d 嘢都幾平   間唔中去買下嘢都唔錯呢 ~


今晚要去德福拎嘢   所以行埋 Piago 同 Market Place   諗住里奧大人無咁早放工   點知佢 7 點打黎話放工   果時我差唔多番到屋企咋   所以一番到屋企放低嘢   開機洗衫   之後就預備晚餐   趕到我吖   不過今次煮嘅嘢就超簡單   所以半個鐘頭搞掂   我覺得自己好勁架喇 ~


是日懶餐 -
香煎鯰魚柳 + 腐乳唐生菜 + 蝦子麵


香煎鯰魚柳
- 本來想整吉列魚柳   但里奧大人話爆緊瘡   所以唔想食   不過咁都好   因為我都無咁多時間用心慢慢炸   所以就咁半煎炸算喇   估唔到今次都煎得唔錯   好香口   我用咗 1 條鯰魚柳   煎開咗 4 件   小到不得了呢 ~


腐乳唐生菜 - 之前食剩果 pack 黎架   今次就點腐乳食   我覺得將 "中" 爛咗腐乳舖喺菜面   賣相比較核突 ~ 


蝦子麵 - 本來想煮蕃茄意粉   不過又係唔夠時間啦   煮一煮意粉起碼要多 10 分鐘   所以煮蝦子麵算數喇 ~


洗哂所有嘢   我又開始好專心焗芝士麻糬喇   又係因為包芝士麻糬預拌粉 5/11 到期   所以我又焗埋比家姐佢地食啦   唔好浪費嘛 ~


估唔到焗麻糬咁簡單   口感同味道同出面賣嘅係一樣   真係超勁開心呀   好似好有成功感   但其實功勞都係包芝士麻糬預拌粉啫 ~


里奧大人去跑步   咁我就拖地喇   微力達纖維地拖真係好好用   又索水   又夠輕   同埋最緊要快乾   好怕 d 地拖 up 到一陣味架 ~


嘩   今晚超過勁攰   所以連衫都唔想熨呀   不過就硬係覺得有 d 嘢未做咁囉 ~
  

沒有留言:

發佈留言