2011年11月7日星期一

自家製棉花糖脆米通 ( 7-nov-2011 )




呢期真係超勁想焗嘢呀   同埋超勁想清嘢呀   呢幾次焗嘅材料都係差一星期就過期   所以好迫切呢 ~

今次係跟頭條日報食譜整   Mani 教嘅   我覺得超易   同埋食材易買到   所以想整好耐   不過今晚先有行動囉 ~





跟食譜係失敗咗架   好在買平價牛油   唔係真係心痛到爆囉 ~ 

製作過程超簡單   所以好快搞掂   一路焗一路聞到焦糖味   勁有爆谷 feel 呀 ~




咁大 pat 嘢   咁當然又係叫家姐拎比同事食啦   佢話好食喎   之後又問我一 pat 嘢咁點比同事食   用手拻黎食整到隻手痴立立   我話食譜無教點食架噃   之後我就拎張牛油紙出黎   分開一粒粒包起佢   當堂易食好多啦   蝕埋張牛油紙添 ~

我叫家姐番屋企雪凍去   咁應該可能又唔同口感呢 ~   

沒有留言:

發佈留言