2011年11月23日星期三

麥當勞 @ 九龍灣 ( 23-nov-2011 )



( 23-nov-2011 wed )

今朝好似有 d 熱咁   但都係着件風褸穩陣 d 好  ~


早餐食香茅雞翼炸菜肉絲米粉   不過其實無咩胃口食   只係想食濕濕地嘅嘢囉 ~



菇場靜啦   個肚又小小小小唔舒服   勁想瞓覺囉 ~

一早買定咗個包留番 lunch 食   點知家姐打黎約食 lunch   所以個包都比埋佢喇   同佢食 Burger   家姐最鍾意啖啖肉   好可惜呢間麻麻呢 ~


蘑菇芝士安格斯牛肉漢堡





Meat Supreme Pizza ( 辣肉腸 / 雞肉 / 煙肉 / 粟米 / 蕃茄醬 )

食完同家姐行一陣一田   以為有特價嘢買   原來係聽日先開始   家姐話點解個價錢唔同宣傳單張嘅價錢   妳都唔覺得怪嘅咩   咁又係喎  ~

好在晏晝有 d 嘢做下   唔係瞓着都似  ~

里奧大人朝早見客   仲諗住唔駛上大陸   點知無啦啦又話要番   咁即係唔會咁早番屋企啦   所以我放工去惠康買嘢   之後再去麥當勞食晚餐喇  ~

本來唔想食麥當勞架   不過等車嘅時候見到個女仔喺度食   我又好想食喇   wow   食到好飽呀   所以走去書局睇下嘢   睇咗半個鐘就走喇   好鬼凍呢 ~

番到屋企開機洗衫   但唔熨衫   只係掃地   因為我想休息下呀 ~

里奧大人差唔多 11 點幾先番到屋企   其實我已經喺梳化度瞓着添喇   我問佢食咗咩   佢話無食   過哂食飯時間唔想食   但我話咁唔得喎   食個杯麵都好丫   好在佢都肯食啫   之後傾下計   等埋佢沖涼   再睇多陣電視就瞓喇   因為已經 12 點幾呢 ~

沒有留言:

發佈留言