2011年11月30日星期三

表妹結婚 @ 御苑皇宴 ( 尖沙咀 ) ( 30-nov-2011 )



我想成碟影架  不過唔夠 waiter 轉得快   但睇番張相   係咪隻鳥黎架 ?!?!   佢咁樣好似開行 turbo 走咁   好搞笑

( 30-nov-2011 wed )

今朝 8 點就有車   所以有好多時間食早餐呢 ~


菇場靜英英   如果我坐最入就好啦   無人睇到我做咩   拎本書番黎睇都唔錯   但我就一定唔會瞓覺囉   咁樣瞓都好有壓力家嘛   唔舒服就話啫 ~

晏晝食油雞飯呀   要飽 d   因為今晚要飲表妹結婚酒   肯定 9 點先有得食呀 ~

放工坐巴士去尖沙咀   里奧大人上咗大陸唔去飲   所以我約埋姑姐仔一齊去   去到都差唔多 7 點   影下相傾下計食下嘢   之後家姐同姐夫同其他 d 表弟表妹都黎埋   好在一齊坐   唔係肯定悶呀 ~




9 點先開席   餓到呢   唔知點解次次食完第 1 樣   隔好耐先黎第 2 樣   之後行 Fashion Show   又敬酒   食下停下   其實我最唔鍾意 d 人揀平日結婚   話哂人地聽日要番工家嘛   一 d 都唔細心囉    好在今晚 10 點 45 分走得咋 ~

番到屋企即沖涼   同里奧大人傾下計   又差唔多 1 點幾先瞓   呢個月好似晚晚好夜瞓咁   所以依家濕疹又發作喇 ~

沒有留言:

發佈留言