2011年11月14日星期一

大快活 @ 九龍灣 ( 14-nov-2011 )


( 14-nov-2011 mon )

呢排好攰呀   加上星期一添   不過算啦   番工有得賺錢   咁樣諗就會開心好多呢 ~

今朝食早餐嘅時候   8 卦又黎咗   食下傾下都好快夠鐘番工 lu ~


菇場勁忙呀   真係到 lunch time 先停手   同 8 卦一齊落街買嘢食   今次又係明星   要小飯   我又再將一半飯比咗 8 卦   咁我就啱啱好喇 ~


忙呀忙   忙到 5 點幾   放工去旺角睇中醫   之後再搭 van 仔番屋企 ~

7 點番到屋企   所以順便煲藥同開機洗衫   等埋家姐探完媽咪就落黎同我地食飯   我想去稻香打邊爐   但里奧大人話想食清 d 嘅嘢喎   但佢自己晏晝就食椒鹽豬扒飯   咁我話大快活啦   我有我打   你有你食 ~  

家姐 8 點半到咗大快活   咁我同家姐 share 一個鍋再加豬肉水餃   咁一口食一路等里奧大人   佢好似成 9 點幾先到   所以無哂燒味飯   要食其他飯 lu ~

之後家姐上埋黎睇法證同食雪糕   差唔多 10 點 45 分先走喇   佢聽日開始 off   但我唔係嘛   如果唔係佢想夜 d 先走呀 ~

沒有留言:

發佈留言