2011年11月15日星期二

韭菜豬肉水餃擔擔麵 + 唐生菜 ( 15-nov-2011 )


( 15-nov-2011 tue )

好攰呀   仲好似無咩心機咁添呀   可能媽咪入咗醫院比較擔心咁啦 ~
  
早餐食芝腿治烘底   d 人成日話自己整都得   我都知   但我唔想早特登又早 d 起身   又要烘多士又要煎蛋   食完又要即洗   之後又要沖涼   我覺得好趕   唔鍾意囉   除非假期   咁又唔同   話哂唔駛趕住出門口嘛 ~


番到菇場做埋小小嘢就可以 hea 喇   有 d 唔慣添   之後收到媽咪電話話可以出院   心情開心番哂呀 ~

今日又 Special K + 豆奶   尋日菇場個雪柜壞咗   所以我果盒豆漿變哂冰   連檸檬茶  咖啡  可樂都全部變哂冰呀   一係就滴水   一係就變冰   換過新好過啦 ~


晏晝有 d 想瞓添呀   只係好想快 d 放工番屋企   本來想睇下媽咪   但出到門口覺得好凍   我又着唔夠衫   加上個人又好攰   所以都唔睇媽咪喇   我驚睇完之後到我病呀 ~

番到屋企抖陣再煲中藥   再食 d 嘢就拖地   之後飲埋中藥就等里奧大人放工喇   算好啦   8 點放工   因為我話等埋佢先一齊食飯嘛 ~

是日懶餐 -
韭菜豬肉水餃擔擔麵 + 唐生菜

韭菜豬肉水餃擔擔麵
- 本來想整擔擔麵醬炒肉碎   不過好攰   就咁淥水餃就算 lu ~

唐生菜 - $10 / 2 pack   一次過淥哂算喇   唔想留呀   一陣唔記得食仲浪費埋添呀 ~
  

沒有留言:

發佈留言