2011年11月22日星期二

敍苑粉麵茶餐廳 @ 九龍灣 ( 22-nov-2011 )






( 22-nov-2011 tue )

尋晚 9 點半就瞓   但瞓到差唔多 6 點幾就醒醒地   不過我會繼續瞓囉   瞓下醒下到 7 點 50 分先起身   里奧大人話唔多舒服   所以 off 半日   問我番唔番工   我其實真係唔想番   不過又唔想成日請假囉 ~

無咩胃口   所以早餐食奶油多   食咗一半已經好飽   不過又唔留得   所以迫自己食埋去啦 ~



菇場無咁忙啦   個肚只係有小小小小唔舒服   如果可以瞓就好喇   瞓完肯定好精神   咩唔舒服都無囉 ~

差唔多 1 點半先食吞拿魚包   其實仲未餓架   不過費事個個開工先食   菇場又靜   個膠袋又嘈   所以先食咋 ~


4 點半無啦啦又好忙喎   不過都好嘅   好快就放工咁呢 ~

里奧大人今日都係請咗一日假   所以我放工即走 lu   佢話想食煲仔飯喎   不過想試另一間又無窩蛋牛肉飯   所以去番敍苑囉   估唔到依家煲仔飯要 $47   我仲以為 $3x 添   我記得今年頭食都係 $3x 之嘛   一貴就貴咁多   又唔係好食   有 d 唔抵   不過無計   想食又唔想出遠 d 搵食 ~ 

食到爆肚咁滯   所以去德福行下   散下步舒服好多囉   番到屋企即沖涼再睇電視   無做任何家務呀   實在太唔想郁呢 ~
 

沒有留言:

發佈留言