2011年11月25日星期五

大快活 @ 九龍灣 ( 25-nov-2011 )

蕃茄木魚湯底

穀飼肥牛 ( 4 oz )


豬肉水餃 / 年糕福袋 / 芝士腸 / 金菇 / 生菜 / 玉子豆腐


自助醬料

( 25-nov-2011 fri )

Yohohoho   終於又到 Happy Friday 喇   真係超開心架 ~

間唔中就好想食三文治   唔烘都幾好味   因為呢間 d 麵包好軟熟呢 ~


菇場都忙呀   家姐問我忙好定唔忙好   我話無嘢做真係好悶架   有嘢做好 d 嘅   時間過得快 d 嘛 ~

晏晝同家姐媽咪喺菇場附近飲茶   好開心呀   只從搬咗 office 之後   好耐無同媽咪飲晏晝茶 lu ~






食到超飽   好在菇場有嘢做   唔係飯氣攻心就慘喇 ~

放工出旺角睇中醫   差唔多 7 點就睇完   因為要比藥粉家姐   所以佢就陪我食嘢喇 ~

好想打邊爐   所以又去大快活喇   好在家姐幫手食   唔係又飽到反肚呢 ~

家姐又黎我屋企   一齊睇電視   又食下零食咁囉   佢 11 點就走喇   里奧大人就 11 點半先番到屋企   本來想煮蝦子麵比佢   但佢又唔鍾意就咁食齋麵喎   咁我話有肉丸   佢又話唔想我咁攰又煮又洗   所以最後都係食杯麵算喇 ~

呢晚差唔多 1 點先瞓   好在聽日 off   唔係暈都似 ~

沒有留言:

發佈留言