2011年11月26日星期六

扒王之王 @ 荃灣 ( 26-nov-2011 )

羅宋湯


扒王沙律


鐵板美國選級穀飼牛仔扒 拚 黑椒牛柳 4 oz



紐西蘭肉眼扒


黑牛

( 26-nov-2011 sat )

難得每月一次嘅 OFF   咁當然瞓到自然醒啦   不過都係瞓到 10 點半就醒咗 lu ~

梳洗之後就去食早餐喇   本來諗住北上按摩   不過里奧大人又話好多嘢做唔想上喎   咁我無咩所謂嘅   好過上到去 relax 又係咁諗公司嘢 ~


牛肉腸


榨菜肉絲五香肉丁米粉


炒蛋 / 牛油多士

食完就去百佳買豬骨   諗住買埋雪梨   點知得番 d 爛嘅   咁唯有再去惠康買啦 ~

番屋企煲雪梨蘋果山渣羅漢果茶   酸酸咪咪好好飲   之後再做家務   熨衫拖地   一氣呵成   屋企乾乾淨淨   咁聽日可以全日休息唔做喇 ~


Hea 多陣就沖涼    之後食車仔麵   再入荃灣搵表妹剪髮呢 ~

豆腐 / 魚蛋 / 青椒



豬腸 / 豬紅 / 粗麵


牛腩 / 螺肉 / 生菜 / 米粉

今次陪里奧大人剪髮   等咗一個鐘   好在有電視睇   又傾下計   咁 d 時間都易過 d   因為里奧大人最憎等囉 ~

剪完都差唔多 7 點   咁有小小餓   所以食串大辣魚蛋   食到好滋味嘅時候   里奧大人拉我行前幾步   我又唔係阻住人架喎   咁我知咩事啦   原來有隻巨強喺我一個身位隔離   嘩   當堂毛管動啦   食完即走呀 ~

我想去陳記食嘢   但行下行下又唔知去咗邊   咁又拎住一袋二袋   所以話見到想食嘅就入去食喇 ~

行到唔知邊度   見到有扒王之王就入去食啦   諗住有魚柳餐   但只得牛同豬   咁我實會食牛   自己唔識煮嘛 ~

我地坐卡位對住電視   但都好近廚房   所以我食食下覺得好熱同好焗   里奧大人對眼就一路睇住個電視   嘢食黎到又唔拎埋黎   食嘢都唔願食咁   係咁掛住睇   整到我火都黎   我叫佢背住電視   佢笑笑口   我話你真係煩   食就食啦   望住電視郁都唔郁   浪費時間 ~

食完就行番去坐 van 仔   好在認到個公園   唔係又要周圍搵 ~

15 分鐘出到九龍灣   真係超快呀   番到屋企抖陣   之後去徑步   今次徑 15 分鐘先   因為我唔想一下子太攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言