2013年1月15日星期二

豆角粟米炒肉粒 ( 15-JAN-2013 )



( 15-JAN-2013  TUE )

尋晚又熱醒   好在唔係流汗果隻   最慘係冚被又熱   唔冚被又凍喎 ~

今朝好似凍咗 d   可能天陰陰   所以覺得凍 d 咁呀 ~

唔飲拉茶住喇   好似好甜咁   又飲番咖啡   下次試下飲奶茶先 ~


菇場忙呀   又要去隔離房搵嘢   所以做完都差唔多 lunch time 呢 ~

今日又帶番 lunch box   因為食唔哂 d 炒飯   聽日又係炒飯   又係食幾餐 ~

依家團購真係好方便   最正係 8 卦一有筍嘢就會話我知   一齊團購就最好啦   一次過買哂嘛   唔駛煩 ~

真係邪   尋日放工等車   10 分鐘內見到有 4 架 101   今日我搭 101 呢   就等咗 15 分鐘先有車   丫   諗好咗今晚去藥房買嘢嘛   如果唔係又唔知幾時去喎   想快 d 了咗件心事 ~

買完行去街市   估唔到比我見到 " 源發粉麵茶餐廳 "   真係感恩喇   因為我好鍾意食佢地嘅蝴蝶腩銀針粉呢 ~

去完街市買豆角就番屋企喇   預備完晚餐就拖地   今晚我自己食先喇   因為好餓   焗個米粉食就算喇   最緊要快 ~

里奧大人 8 點半就番到屋企   煮咗辛辣麵比佢   佢幾咁鍾意食呢   食得幾咁滋味呀   食飯個樣真係唔會咁架 ~

是日懶餐 - 豆角粟米炒肉粒

豆角粟米炒肉粒
- $20 / 斤青豆角呀   我嚇到呆啦   之前都係 $7 / 扎之嘛   所以我行咗半個街市都係呢個價   咁無計啦   買咗 1 斤   我覺得豆角栗米咁樣先夾嘛   粟米就係之前煲湯用唔哂   所以就煮埋   今次係第一次用蠔油 + 豉油 + 糖做茨   又好好味喎   好開心呀   因為我不嬲唔煮呢 d 茨汁嘅 ~

今晚好攰咁呀   所以都無睇聖經   11 點就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言