2013年1月28日星期一

車仔麵 ( 文記 ) @ 屋企 ( 28-JAN-2013 )

煎釀 ( 5 件魚蛋 / 2 件豆腐 / 2 件餃子 ) - 依家又加價喇   $10 / 4 件   $20 / 9 件  


我嘅螺肉 + 蘿蔔米線 ( 辣 ) - 我同里奧大人講點解我碗咁多湯嘅   佢話因為佢有 2 個麵   而佢個碗真係好盤滿砵滿呢 ^^


里奧大人嘅牛腩 + 辣魚蛋 + 螺肉 + 生菜 + 幼麵 + 粗麵 ( 辣 )

( 28-JAN-2013  MON )

嘩   尋晚喊到斷氣咁滯   所以好好瞓呀   不過里奧大人鬧鐘響咗之後   我都唔瞓 lu ~

今朝同埋里奧大人一齊出門口   不過就唔會同佢一齊搭地鐵   太迫人喇   真係唔鍾意呢 ~

對眼好攰呀  一隻眼皮仲腫埋添   最慘係有 dd 頭痛 ~   

其實勁肚餓   不過一坐低又唔多想食嘢   唯有食奶油多啦 ~


番到菇場勁忙呀   未停過手   做到 lunch time   今日帶菜心咋   不過唔飽   再食 flakes 加朱古力奶   叫做唔餓   但又未飽   不過又無嘢想食 ~

忙呀忙   忙到放工先忙完   好在搞掂哂   個人做到虛脫咁呀 ~

坐 van 仔去荃灣睇中醫   睇完就去表妹度買 3 枝泥   之後里奧大人話想食桂花糕   咁我去買啦   再問家姐要唔要   諗住佢一陣會楂車去媽咪度拎湯   點知佢原來已經拎埋去我屋企添   實在太好喇 ~

今次當然又坐 van 仔走啦   但今次等車等咗 25 分鐘呀   下次都係唔好星期一睇醫師   因為之前又試過睇另一個醫師   又係星期一睇   又係特別多人架 ~ 

好在 8 點左右就番到九龍灣   本來 PCCW 話 8 點黎整嘢   後尾話要到 9 點半   所以里奧大人話唔駛喇   咁佢又已經番到屋企   費事叫佢又落街   我就去文記車仔麵煎釀番屋企食算喇   真係好鬼餓   唔知係咪做嘢太衝勁   特別餓咁呢 ~

食到爆肚   抖陣再食啤梨同蘋果   之後就沖涼喇   今日做咗成日   又去睇中醫   個人真係好攰   所以即按摩 2 次膞頭同腳呀   鬆一鬆舒服好多架 ~

睇下電視   fing 下手腳   11 點就瞓喇   最鍾意係 11 點瞓   咁早 d 起身都有 8 個鐘頭瞓到丫   瞓多 d   皮膚都好 d 架 ~   

沒有留言:

發佈留言