2013年1月20日星期日

紅燒雞翼雞膇 + 腐乳唐生菜 ( 20-JAN-2013 ) + ( 21-JAN-2013 S/L )



( 20-JAN-2013  SUN )

今朝 9 點半起身   去完麥當勞食早餐就番屋企喇 ~



鐘點黎清潔   不過我地就照番教會   佢就留喺屋企繼續清潔呢 ~

今次聽道又令我得着   " 任何環境變化   都要做自己要做嘅事   不要靠人   單單依靠神   神會引導我地   賜我地信心同能力   神仍會為我地預備   雖不一定滿足   但一定不會缺乏 "   好感恩神嘅恩典真係夠我用呢 ~

崇拜完畢就番屋企喇   個人好攰咁   個肚又小小扯住痛   所以都抖到 3 點半先出去食嘢 ~


里奧大人番到屋企就瞓咗兩個鐘   我就坐喺梳化睇雜誌   唔想瞓呀   驚夜晚瞓唔着   眼光光仲慘 ~

oh   終於每月一到   但又 ok 噃   因為仲煮到飯呢 ~ 

是日懶餐 - 紅燒雞翼雞膇 + 腐乳唐生菜

紅燒雞翼雞膇
- 第一次整   用叉燒醬醃   非常之簡單   不過搽咗蜜糖水   所以好易燶   要成日昅住個爐   但我覺得唔夠出街買果 d 咁紅呢 ~  

腐乳唐生菜 - 估唔到 $12 / 2 pack 煮埋都幾多咁喎 ~

洗埋碗就即沖涼抖抖   切埋芒果比里奧大人食   洗埋   之後我 11 點就瞓喇 ~



( 21-JAN-2013  MON  S/L )

尋晚無咩痛   但朝早一起身就有 d 痛   最慘又嘔   所以請病假休息 ~

瞓到 5 點就落去睇醫生   之後沖完涼又再瞓過   瞓到里奧大人番黎   原來已經 8 點幾呢 ~

佢買豬柳蛋漢堡蘋果批番黎   熱辣辣好正咁   所以咬咗兩啖包   好在都覺得好味   最緊要食咗無想嘔嘅感覺嘛   之後我仲焗個米粉食添呀 ~

陪多佢一陣   我 10 點又瞓喇 ~  

沒有留言:

發佈留言