2013年1月1日星期二

Saizeriya ( 薩莉亞意式餐廳 ) @ 九龍灣 ( 1-JAN-2013 )

三文魚沙律


水牛芝士伴蕃茄


帕瑪火腿


蒜蓉焗田螺


蕃茄煙肉意大利粉   其實仲食咗野菌肉醬意大利粉   不過唔記得影

( 1-JAN-2013  TUE )

YOHOHO   2013 年1月1日新開始喇   我要身體健康   工作順利 ~

今朝同里奧大人瞓到 10 點 45 分   之後梳洗就去食早餐喇 ~


食完番屋企抖陣   睇下電視   差唔多 2 點就出去旺角買魚仔呢 ~  

行咗花園街一轉   之後去食嘢   食完就去買魚仔   今次買咗 22 條魚仔   再買埋蛋撻同拿破崙比家姐就坐 van 仔番屋企喇 ~


台式牛展肉燥飯 - 里奧大人唔太鍾意 d 肉燥係甜   不過我真係唔太想食   所以幫唔到佢 ^^


香蒜吐司

( 呢間世世水族   老闆娘態度非常之好   喺金魚街好難得架 )



多咗魚仔   好似多番 d 生氣咁   不過我就唔會打理 d 魚仔   次次都係里奧大人換水餵魚   所以佢同 d 魚仔好有感情呢 ~

里奧大人瞓晏覺   我就睇食譜   因為我希望喺新一年   煮多 d 新菜式呀 ~

差唔多 6 點就同里奧大人一齊去 Saizeriya 攞位   我地 6 點 15 分去到   都要等 10 張枱   好在家姐又未到   所以等下無所謂 ~

6 點 45 分有位   家姐無耐又到   感恩感恩 ~

依家限時 90 分鐘   所以 d 食物會好快上枱   間接會令人食快 d 囉 ~

食完就各自歸家喇   番到屋企我就熨衫   里奧大人就做公司嘢 ~

依家決定每晚做下適量運動   扭下腰   fing 下手   之後再睇聖經   太耐無睇聖經喇   真係唔得咁呢  ~ 

沒有留言:

發佈留言