2013年1月30日星期三

醬爆牛仔骨 + 西蘭花 ( 30-JAN-2013 )



( 30-JAN-2013  THU )

今朝 7 點醒咗去廁所   之後就瞓唔番 lu   等到里奧大人鬧鐘響就一齊起身喇 ~ 

每朝早要着嘅衫褲   最好尋晚拎定   咁樣起碼快 5 分鐘   所以今朝我要等番里奧大人轉頭呢 ~

勁想食米粉呀   真係十級飽   下次都係留番假期先食好 d   因為食唔哂可以比里奧大人食 ~



菇場一般忙呀   但做 d 濕濕碎碎嘢囉   咁都好   時間過得都幾快 ~

今日食完 lunch box 就同 8 卦去一田行下   順便試 d 年糕   好在佢都算為食   可以陪我睇下零食嘛 ~

放工即走喇   去超市買醬汁   再買埋黑糖就番屋企 lu ~

我又食飯先喇  里奧大人 8 點幾先放工   所以等佢番到黎再食埋   幫佢洗埋碗我先沖涼   咁就 10 點喇 ~  

是日懶餐 - 醬爆牛仔骨 + 西蘭花

醬爆牛仔骨
- 里奧大人生痱滋   講明話唔食黑椒汁呀   咁我就整醬汁牛仔骨囉 ~ 

西蘭花 - 之前喺街市買架   $10 / 3 個   超級抵   所以忍唔住買   原來都好多下   真係 5 個人食都得呀   我要分 2 個鑊浸   又要分 2 次淥添呀   呢餐西蘭花抵啦   食足 3 餐 ~  


尋晚里奧大人餵魚   見到有條得番個頭咋   我睇嘅時候仲以為係海棉黎添   做咩咁架  魚食魚   無理由唔夠食喎   唉   咁下次都係再餵多 d 算喇 ~



彩色呢條魚仔   原本買咗 5 條架   之後每日就升仙 1 條   諗住買 d 貴貴地 $48 嘅魚仔黎養   點知   雖然唔係我打理 d 魚仔   但都覺得好慘囉 @.@   下次要問番老闆娘點解會咁先得   咁下次就知點養嘛 ^^  


沒有留言:

發佈留言