2013年1月24日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 24-JAN-2013 )

炸豬扒 / 炸泡菜春卷


炸魷魚 - 媽咪第一次整炸漿   全軍覆沒呀   唔脆   一句講哂   難食 @.@   我話下次唔好再炸嘢   好驚囉 ^^


糖醋骨


荷蘭豆炒魷魚


髮菜蠔豉眉豆雞腳湯


火龍果 / 雪梨

( 24-JAN-2013  THU )

又星期尾喇   可能無番 2 日工   好似無咩點番工就星期尾咁呢 ~  

尋晚臨瞓前好餓呀   不過唔食啦   但就諗定今朝會食麵餐   但當去到餐廳又唔想食麵   因為覺好會超級飽   但唔想食甜嘢   所以食餐蛋治烘底   都一樣咁飽   其實想留番半件番菇場慢慢食   不過驚件多士索哂 d 油仲難食   所以迫住食哂 ~


唔知做咩鬼   個下腹仲扯住痛   好似行下無咁痛   但又唔可以成日行家嘛 ~

Lunch 本來食 Flakes   不過都係出去行下   順便買腸粉魚蛋番菇場食   唉   d 腸粉勁難食呀   食剩 1 條真係要掉   因為又乾又硬   食完仲令到我超級反胃   下次唔再食腸粉喇 ~



終於放工   今晚里奧大人喺公司全天候見客   唔駛上大陸   但唔知駛唔駛同客食飯囉   咁我唔理佢喇   照番媽咪屋企食飯 ~

真係無咩胃口   不過又唔可以唔食   唔係媽咪又擔心   所以叫家姐帶多 d 餸做 lunch box   嘩哈哈 ~

家姐買咗大花膠比媽咪   我第一次見咁大塊咋   應該係花膠扒   媽咪又買咗幾包大冬菇   瑤柱呢 d   真係好有過年 feel 呢 ~


里奧大人 8 點 15 分就放工   所以我同家姐 8 點半就走喇   一入屋就即煮麵比里奧大人啦   等佢一入屋就有得食 ~   
 

幫佢洗埋碗   我就即沖涼喇   之後熨 2 機衫   攰鬼到我呢 ~

里奧大人做完公司嘢就出黎睇電視   咁我又陪下佢啦   差唔多 12 點先瞓   好夜呀 ~

沒有留言:

發佈留言