2013年1月9日星期三

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 9-JAN-2013 )

薑蔥蒸花蟹

薑蔥生蠔
 


蠔油燜豬皮排骨


燒腩仔 / 豉油雞 / 白切雞 ( 外賣 )


炒菠菜


菜乾白菜豬肺豬骨湯

( 9-JAN-2013  WED )

今朝里奧大人上廠   所以佢 6 點半就起身   我醒一醒之後再瞓到 7 點 45 分就起身喇 ~

早餐又食奶油脆脆豬   因為唔想食咁飽 ~




菇場靜到 好似困喺密室咁   我出現耳鳴添呀 ~  

今日係 lunch box   尋晚無食到 d 意粉   所以唔覺食隔夜嘢   不過聽日都係仲要食囉 ~  

放工即走   去旅行社問資料   諗住去台灣   飛機附加費要 $4100 一位   我覺得好離譜   雖然我知新年係會有附加費   但都唔好咁狼嘛   所以最後都無報名   再番屋企諗諗去邊度玩先 ~

搞掂即搭地鐵去媽咪屋企喇   比平時遲咗差唔多成個鐘先到   我坐低無耐   家姐都番埋黎   可以開飯 lu ~

坐到 8 點半就走喇   番到屋企已經見到里奧大人   所以都唔拖地喇   快快趣沖涼休息 ~ 

尋晚瞓得唔太好   所以今晚 11 點就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言