2013年1月23日星期三

明輝茶餐廳 @ 九龍灣 ( 23-JAN-2013 )



( 23-JAN-2013  WED )

今朝好熱咁噃   真係連褸都唔駛着呀 ~

早餐食奶油脆脆豬 + 拉茶   飲咗半杯拉茶同食咗一啖包   已經覺得好飽咁   唯有打包留番做 lunch ~



個肚仲係有 d 痛   不過就唔係冤冤痛咁辛苦   好在菇場勁忙   係咁做做做   都唔記得痛咯   做到差唔多 lunch time 就做完 lu ~

lunch 又唔餓   咬幾啖包算喇   真係無咩胃口 ~

woo   忙到 3 點終於搞掂哂 d 嘢   可以抖下喇   一連衝鋒咁做有 d 攰 ~

個包食到 5 點終於食哂   仲開始餓添呀   放工即走   好想食上海水餃   不過屋企附近無囉   但超勁想食濕嘢   暖下個肚舒服好多架   所以去咗明輝喇 ~ 

食完都係 6 點 15 分   去超市買下嘢就番屋企 lu   番屋企即開機洗衫   本來想熨 2 機衫   不過都係唔喇   回復元氣先熨 ~

里奧大人 8 點半番到屋企   佢食埋麵先番黎嘛   咁我就切生果佢食啦   佢好開心架   真係結婚咁耐   好小會咁主動呢 ~



我講過 2013 係一個全新嘅人嘛   想做就做  唔比任何藉口自己   好似之前我飲好小水    1 日都唔知有無 1 杯水   但 2013 下定目標    1 日最小飲 5 杯水   我做到喎   其實好多嘢真係可以好輕易做到   只不過我成日比藉口自己啫 ~

又係 11  點瞓喇   呢個係我最理想嘅入睡時間呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言