2013年1月29日星期二

椰菜炒五花腩 + 大白菜豬肺湯 ( 29-JAN-2013 )



( 29-JAN-2013  TUE )

今朝里奧大人鬧鐘響咗   咁我都醒 lu   同埋佢一齊出門口   陪佢買麵包   又可以賺 $20   因為佢好多時都會比散銀我嘛   我就次次都會話都唔夠食早餐   佢今次比咗 4 個 $5   之後佢比錢時   我叫佢嘟   佢話比其中一個 $5 咪得囉   之後我話我蝕咗   佢笑哂話好意思用蝕黎形容   係賺呀嘛   所以佢成日都話盜亦有道   我就咩道都無喎 ~

早餐食芝士火腿漢堡包   我始終都係唔太鍾意食呢間嘅漢堡包   d 口感好怪咁   所以食剩一半都唔想食   咁唯有打包留番做 lunch 囉 ~


菇場一般忙啦   其實可以執下嘢   不過又唔想   想 hea 住過呀 ~

今日又開始飲中藥   又係飲 4 日   飲到成肚水   好在 lunch 係食半個芝士火腿包   咁無咁脹肚嘛   食完就同 8 卦出去散步   食完行下咪好囉   好過成日瞓嘛   不過佢次次一開工無耐就話好眼瞓 ~

同 partner 去隔離搵 file   條友唔願做   我都唔會幫佢架   搵唔到就賴同事求其放   唔見咗一箱又唔出聲   我話妳咁樣   我都無嘢好講   後尾我再睇   真係有架   佢懶伸個頭入去搵之嘛   之後佢伸個頭入去時   我勁想一腳伸埋佢入去添呀   d 咩人黎架   做嘢咁樣嘅 ~

放工即走喇   去街市買餸   見到 d 菜好似平番 d 咁噃   因為見到豆角係 $12 / 斤   同埋有 d 係一扎扎咁賣   想買嘅時候就無   一係貴   真係邪呀 ~

番到屋企打仗喇   醃好豬肉浸好菜就開機洗衫   之後拖地   7 點開始煮飯   我一入廚房開抽氣扇就咩都聽唔到   部機嘈到好似打到黎咁   所以次次一煮完即刻熄   真係靜哂架   最搞笑係里奧大人打咗黎搵我半個鐘都搵唔到   我又無拎室內無線電話入廚房   嚇到佢以為我咩事   仲打埋比家姐   好在頭先放工家姐打黎   知道我買餸   呢個時候即係煮緊飯囉   唔係做咩喎 ~

里奧大人 8 點先放工   所以我都食飯先 lu ~

是日晚餐 - 菜炒五花腩 + 大白菜豬肺湯

椰菜炒五花腩
- 今次買 $20 五花腩   我叫豬肉呀姐切咗塊皮   佢問我煮咩   我話回鍋肉   佢話回鍋肉要皮架   我話唔要呀  好多毛好驚   呢個豬肉呀姐好好架   好 nice   唔係聲大大果 d   同埋如果佢見我拎幾袋嘢   佢就會比個大膠袋我一峙次裝哂   佢仲話呢 d 大膠袋就係比我地咁用呢   幾好人呀   我好論盡呀   以為之前買咗包回鍋肉醬   點知原來係買咗另一款醬汁   搞到我要自己求其調汁   里奧大人話唔似回鍋肉味道   咁我即 search 回鍋肉醬汁點煮   原來係用甜麵醬嘅   不過下次都係買現成醬汁好 d 喇   方便又唔阻掟   哈哈 ~

大白菜豬肺湯 - 星期日同媽咪飲茶   佢見到我生咗粒暗瘡   尋日特登煲豬肺湯   想我清清熱   所以叫家姐拎比我飲囉   住得近真係好喇 ~

食完飯   洗埋碗再食生果就沖涼   之後再熨衫   搞掂哂就休息喇   好攰呀 ~               

沒有留言:

發佈留言