2013年1月19日星期六

住家飯 again @ 媽咪屋企 ( 19-JAN-2013 )

沙爹炒蜆


蒸青班


薑蔥生蠔


炒菜心


大白菜豬肺鹹鴨腎湯


芒果

( 19-JAN-2013  SAT )

今朝要 7 點 50 分起身喇   因為約咗 8 卦食早餐   約 8 點 40 分   我就準時到   佢就早 5 分鐘到   但我已經見佢食哂碗豬扒雞扒米粉   係咪直吞唔駛咬架   真係好誇張   依家我朝早食得唔多嘢   所以同佢 share 我個腸丁丁   咁就啱啱好喇 ~



番到菇場 feel 到會有嘢做   真係坐低無耐就超多嘢做呀   好在放工前搞掂 ~

同里奧大人 join 埋一齊坐巴士去美孚睇中醫   約咗 2 點半   好在無遲   順便叫里奧大人都睇埋   睇完就去食嘢喇 ~

我好鬼餓呀   見到有間食上海嘢就試下啦   里奧大人鍾意食   我又想食水餃   不過味道麻麻 ~  

雪菜肉絲水餃上海麵 - 唔加豆板醬係完全無味道嘅 @.@


上海回鍋肉飯 - 第一次見回鍋肉係咁顏色   當然仍都係唔好味啦 @.@  


酸辣湯 - 味道係點 ?! 唔想再提 @.@

本來諗住同 3 姑奶食飯   不過佢唔得閒   咁我就約媽咪食飯喇   本來出去食   但媽咪話里奧大人無咩點食魚   所以叫我地番屋企食   仲好   因為住家飯有益嘛 ~

受家姐所託   要幫佢同事買鳥結糖   咁我再買杏仁條同曲奇餅比家姐   買完就坐巴士番媽咪屋企 lu ~


番到媽咪屋企都差唔多 5 點 45 分   媽咪就開始煮飯   6 點 45 分有得食喇 ~

黑芝麻脆心糖 ( $40 半磅 ) / 咖啡脆心糖 ( $40 半磅 ) - 幫家姐同事買架   佢叫我每樣各一磅   不過買錯咗每樣半磅   無計啦   雖則寫住 $80 / 磅   但見佢 pack 到一盒盒咪以為一盒係 $80 一磅裝囉 @.@


杏仁條 ( $56 ) - 食過多多杏仁條   我唔會再買美心果 d


圓曲奇 / 綠茶咖啡 / 燕麥曲奇 ( $50 ) - 我唔食曲奇都覺得好味呀   好香脆   但唔漏




8 點走人   番到屋企就睇下電視   睇下雜誌   11 點就瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言