2013年1月12日星期六

King Ludwig Beerhall @ 尖沙咀 ( 12-JAN-2013 )

脆皮燒豬肘配酸椰菜及薯仔 ( $195 ) - 塊皮脆到呢   我真係食到好滿足呀   因為里奧大人食咗好小皮   呵呵   好在 d 肉又唔係好鹹   不過最後都食唔哂 d 肉   要打包呢


大大條骨 / 厚厚嘅皮 / 啖啖嘅肉   啱哂食肉獸呢


好在有酸菜消滯 ^^

呢個 Waiter 密密切豬手 ^^


農夫麵包配牛仔肝醬及香草芝士 ( $40 ) - 真係超級勁好味   個包煙煙韌韌   配埋 d 醬真係絕配



Maisel's Weisse ( alc. 4.8% vol ) Wheat Beer Germany - 0.5 Ltr. ( $64 ) - 麥味重   不過我無咩研究   哈

( 12-JAN-2013  SAT )

今年轉咗第 2 個星期六 off   真係要好好記得架   因為好驚記錯自己 day off 呢 ~

同里奧大人 10 點 45 起身   梳洗後就去金姆指食早餐 lu ~




番到屋企抖陣   又諗唔到有咩地方好去   咁里奧大人就話去開電話   之後再去旺角睇電話套   夜晚去尖沙咀食德國豬手   樣樣都我鍾意   咁更係好啦 ~

沖完涼就出發買機喇   我今次轉用 Samsung GALAXY Note 2 LTE   因為我想個 mon 大 d   同埋 I-Phone 5 好似無咩特別咁   里奧大人之前又試過同事部 Note 2   覺得觸控好過之前果 d 好多   同埋影相顏色都唔錯 ( 不過都係 I-phone 顏色靚 d )   呵呵   提早收生日禮物真係好開心呀 ~

買電話都搞咗半個鐘   企到腳遠   搞掂哂就去 Apple 買 earphone   買完搭地鐵出旺角   落樓梯時有人搭我地膊頭   但我 feel 到唔係里奧大人   原來係兒甥女   佢啱啱放工走呢 ~

我地去女人街睇下有咩電話套   平平地買番個算喇   我想買果個電話套時   覺得好熟面口   里奧大人就話咪係想喺泰國買果個囉   果次想買架   不過係 for I-phone 5   所以里奧大人話唔好買   好在真係無買   因為我無諗過自己會轉用 Samsung 呀 ~

買完就去正宗上海生煎皇食嘢   味道一般啦   好在唔係特登出旺角食咋 ~

京汁茄子 ( $18 ) - 好細粒架咋   有 2 粒好似粒骰咁細咋  


紅油抄手 ( $26 ) - 無咩特別   d 豬肉係 一 pat 嘅 @.@

生煎包 ( $15 ) - 真係無咩特別囉 @.@

灌湯小籠包 ( $ 28 ) - 又係細細粒都唔緊要   不過唔係粒粒灌湯囉 @.@

凍豆漿 ( $8 ) - 我無飲

我初初以為食完番屋企   點知里奧大人話更唔會啦   原來我 get 錯咗佢意思   丫   我換咗個細袋   所以帶唔到 hand cream 同潤唇膏   又無諗過直落嘛   可能太乾燥   我又無搽潤唇膏   個咀唇好痛   同埋開始敏感添呀   不過我堅持唔會買潤唇膏 ~  

食完坐 1A 去尖沙咀   去 McCafe 飲杯熱 Mocha ( $15 ) 同埋食 New York Cheese Cake ( $27 )   其實我覺得 McCafe 嘅咖啡好飲過 Starbucks   以前去 Starbucks 飲咖啡真係好 relax   雖然間間都好迫   咁都唔係問題   最大問題係依家好多自由行去   嘈過街市呀 ~

Mocha ( $15 ) - 飲第一啖覺得個身好暖好舒服   但其實我覺得呢日係好熱架喎 @.@

New York Cheese Cake ( $27 ) - ok 啦   因為勁想食   點都要買黎食 ^^

食完抖陣就去 Gateway 行下   估唔到 GAP 又有 30% discount   所以里奧大人買咗 1 件衫   想要果 d 又無貨   要聽日再黎過呢 ~

Book 咗 6 點半去 King Ludwig Beerhall   去到都差唔多 full   雖然咁多人   但一 d 都唔會好嘈   實在太好喇 ~

其實里奧大人知我好想食德國鹹豬手同農夫包   所以一定會同我食到為止   同埋我真係好想帶佢試下   不過佢見到隻豬手就諗番起佢以前出 trip 去德國   晚晚食鹹豬手同腸   佢話佢同事可以食得哂一隻鹹豬手   咁我覺得真係好勁呢   因為我地兩個人都食唔哂嘛 ~

差唔多 8 點就走喇   一出餐廳門口就有巴士番到屋企   實在太方便   我仲開心   因為行去巴士站時見到有張 $10 想飛走   我即刻踩住   里奧大人都唔知咩事   之後我話如果我上車前無人黎攞番   我就要架喇   到上車前都無人攞番   無啦啦賺咗 $10 ~

番到屋企開機洗衫   沖完涼再熨衫   搞掂哂就睇電視   里奧大人就幫我整電話   無計啦   我唔識嘛 ~





沒有留言:

發佈留言