2013年1月27日星期日

Pizza Bird 脆意雞 ( 外賣 ) @ 屋企 ( 27-JAN-2013 )

環遊世界 ( 薄批 ) - 洋蔥 / 青椒 / 辣肉腸 / 火腿 / 蘑菇 / 菠蘿 / 牛肉 / 豬肉


香辣海鮮意粉


蒜蓉包


炸雞 3 件

( 27-JAN-2013  SUN )

今朝 9 點半醒咗   唔想再瞓   出廳執下嘢   點知里奧大人又話唔瞓   咁好啦   出去食早餐   可以慢慢嘆 ~





本來里奧大人朋友都話番教會   不過最後話仲未搞掂   所以唔番 lu   咁仲好   里奧大人可以陪我同埋媽咪家姐一齊飲茶 ~

崇拜完畢就去媽咪屋企   家姐要幫媽咪整花灑頭   我又飲埋碗黑豆湯   所以差唔多 2 點先出發去飲茶呢 ~

其實里奧大人想同媽咪去 Mega Box 飲茶同行下   不過媽咪尋晚去屯門醫院探舅父   10 點先番到屋企   所以今日都好攰唔想出街   屋企附近飲茶算 lu   我初初以為媽咪懶去街   仲話佢添   點知原來佢真係好攰   oh   怪錯咗媽咪添   所以我即講對唔住呀   咁下次無咁攰先再去遠 d 飲茶同行街呢 ~


朱古力 Dounut @ A1 Barkey - 家姐買比里奧大人食嘅   不過里奧大人就唔食 d 彩針 @.@


Dounut Mickey ^^


蛋撻


鮮蝦菜苗餃

鹹水角


干蒸牛肉 / 燒賣


豉汁蒸鳳爪

灌湯餃



豬腳薑


豉椒排骨炒麵

4 點飲完   陪埋媽咪番屋企就走喇 ~  

里奧大人做公司嘢   我就開機洗衫同熨衫   煲埋菊花茶   再淥埋尋晚姑奶比嘅有機菜心   今晚家姐要黎睇 "南極大陸" 大結局   咁我唔煮飯 lu ~



家姐 7 點黎到   外賣無耐又到   可以即開餐   一路睇 "南極大陸" 一路食   呢套戲好感人架   所以我一路食一路喊   食完再睇再喊   辛苦到呢   喊濕咗成 20 張紙巾   抹到個鼻都痛呀   本來諗住再由第 1 集睇起   不過都係唔好喇   頂唔順呀 ~

家姐 9 點走喇   我即沖超熱水涼呀   要冷一冷靜 ~  

喊完真係好攰   對眼又好痛喎   所以 11 點 15 分即瞓喇 ~ 

沒有留言:

發佈留言