2013年1月17日星期四

住家飯 @ 媽咪屋企 ( 17-JAN-2013 )

薑汁蒸豬潤

蠔油燜豬腸一字排

南乳羅漢齋煲

蒸老虎斑


黑豆紅棗唐虱魚湯

芒果

( 17-JAN-2013  THU )

呢排成日差唔多 6 點就起身去廁所   但其實都瞓咗 8 個鐘先醒   不過如果唔駛去廁所就更好啦 ~

又係覺得熱   下次都係唔好沖咁熱嘅水算喇 ~

早餐食扒芝腿治   呀姐又叫我唔好食   繁忙時間要等 20 分鐘喎   我真係忍唔住講話   8 點 20 分又話繁忙時間   9 點又話繁忙時間   次次想食都唔得   之後佢去問師傅要幾耐   話要 15 分鐘   咁我就要啦   反正我有時間同埋唔餓嘛   車   唔夠 5 分鐘就有啦   呃人 ~

菇場唔太忙   但唔可以勁上網   因為細老闆喺我隔離房開會   出出入入會見到呢 ~

終於等到 lunch time 喇   今日只帶菜同雞   無帶到飯   同事以為我仲會叮麵   不過又唔係好飽   食咗 4 塊梳打餅   飽到頂胃   我依家真係細食咗好多喇   所以瘦咗幾磅   好開心呢   我目標係再減 10 磅 ~

4 點 45 分先黎忙   好在放工前搞掂啫 ~

里奧大人上咗大陸   我又番媽咪屋企食飯喇   今晚勁開心   因為家姐居然 6 點半番到黎   平時起碼 7 點架   難得見面   梗係早 d 好啦 ~

食完生果   家姐例牌又話好飽   但個口仲係不停係咁食嘢   其實我好飽   但見佢又想食   就陪佢食囉   不過係佢包底 ~ 


同家姐 8 點半就走喇   番到屋企開信箱嘅時候   見到冰姑寄咗嘢比我   好感動呀   因為佢成日好掛心我呢 ~



番到屋企即沖涼 lu   唔駛做家務真係好嘆 ~

唔想睇電視   所以睇聖經   里奧大人番到屋企都 10 點半喇   佢沖完涼都要做公司嘢   同佢講嘢仲叫我唔好講住   做緊公司嘢喎   咁我唔陪佢喇   11 點入房瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言