2013年5月16日星期四

明輝茶餐廳 @ 九龍灣 ( 16-MAY-2013 OFF )



( 16-MAY-2013  THU )

今日 off 呀   之前試過去完旅行   第日即番工   完全係不在狀態   晏晝直頭想瞓覺添呀   辛苦到呢   自此之後   我旅行完第 2 日會 off 休息架喇 ~

10 點起咗身喇   同里奧大人去大家活食早餐   無咩人   超舒服 ~
 


食完番屋企抖陣   之後沖埋涼   又抖一抖   就搭地鐵去深水埗   去維記食豬潤麵呀 ~

之前星期六去要排隊   咁我又想試下嘛   所以一早 plan 好今日去   真係唔駛排隊   不過如果要排隊呢   又唔係咁值咁喇 ~

豬潤麵 - 都 ok   但湯底好鹹   真係食一次就夠架喇 


潤牛麵 - 里奧大人呢碗嘅豬潤有筋

咖央多 - 無咩特別   只係想食咋

食完去高登同黃金行下   一出商場   個天黑哂呀   又落埋大粒雨   所以唔再周圍行 lu   搭番地鐵去九龍灣   我地去油麻地轉車   估唔到撞到台中團友   感覺好得意呀   同埋真係有緣啦   因為之前班車 full 咗無得上嘛   佢地又咁啱入黎我坐果卡   佢一入黎我即叫佢喇   最搞笑係雖然台中有傾有講   但原來無問對方貴姓   佢地係我地第一個傾計嘅團友   但係今日先知對方係叫陳生陳太   呢位陳太嘅外型同聲線   勁似我教會朋友 Ivy   真係好有親切感呀   佢地喺樂富落車   但原來佢屋企人都住九龍灣   所有間唔中都會黎九龍灣   唔知到時會唔會有再見到呢 ~


今日行程不離開食啦   所以又去 Starbucks 喇 ~  

藍莓芝士蛋糕 - 好味道   因為我鍾意食 ^^
 


Latte - 完全無味 @.@

差唔多 4 點走人   因為好眼瞓   要番屋企瞓一陣 ~ 

4 點 40 分又要出門口   去 MCL 睇 5 點場嘅 Iron Man 3   咁當然又要食爆谷飲汽水啦   睇戲唔食爆谷真係無睇戲 feel 咁架 ~

好好睇呀   所以話咁快就睇完   睇完都 7 點幾   里奧大人話唔餓   但可以食到   我覺得佢好勁呀   可以不停食嘢咁   我就講明只食菜   所以去明輝喇 ~

三聯有 85 折   里奧大人要去買本攝影書   咁我又陪下佢啦   唔係番到屋企又係坐 ~

差唔多 10 點就食布甸   襯新鮮就快 d 食嘛   唔係一陣又唔記得食   山長水遠拎番黎   過咗期就真係唔抵架喇 ~  

鮮奶布甸 - 其實係焦糖布甸   好滑呀   威廉無介紹錯   不過食完一個係超級飽
 


杏仁布甸 - 杏仁好香   但我食得多就唔得   會越食越怪味道咁  




沒有留言:

發佈留言