2013年5月12日星期日

Day 1 ( Part 2/2 ) 笑笑笑 ♡ 台中清境農場 4 天團 ( 12-MAY-2013 )

繼續行程  Part 2  ( 12-MAY-2013 SUN )

鹿港老街比我感覺好似淡水   成條街都係食嘢   我最鍾意呢   不過今次真係要忍手   媽咪同家姐講明話唔好買嘢比佢地食   話泰國買番黎 d 嘢仲未食哂喎   咁我買比自己啦   再同佢地 share   咁大家都可以試下 ~

芋丸 - 有素同埋肉嘅   我要有豬肉嘅   加咗 d 辣汁   勁好味


好快就包到一大盤

Line 無處不在

我忍   影咗相當擁有   幾高層次呢


俗俗賣好似等如超抵賣   用 "跳樓拍賣" 黎形容   係咪真係咁抵先 ?!


超大牛角包   同真正嘅牛角一樣 size 咁呀   不過我唔會買黎食   因為個樣唔吸引

蒜頭好出名架   不過里奧大人唔比我買



佢地無啦啦停哂喺度   里奧大人話要行去對面   我話佢唔係咁激穿過去呀嘛  


之後佢地又向前行 lu


威廉話好多強國人去廟   要有心理準備


呢架旅遊巴真係好坐得好舒服呢

里奧大人坐喺車影架   因為佢唔知道佢地燒緊咩   所以 zoom 黎睇   原來係拜車頭幾個像   真係咩都拜一餐



真係試食都試飽   唔知做咩   我無啦啦肚痛   可能突然間食得太雜 ~


威廉知我地個個都早起身去機場   今晚唔會太夜番酒店   所以直接出發去逢甲夜市 ~

沿途

玉荷包 - 威廉請全團人食架   不過佢話未係當造   所以會好酸   但我果 2 粒又好甜好多汁喎   感恩



去到逢甲夜市都係差唔多 6 點   頭先又食得飽   無咩戰鬥力   試得好小嘢咋 ~


好多條布   唔知用黎做咩呢 ?!


濕濕濕


官芝霖大腸包小腸 - 威廉超好人   佢幫我地團友排隊買呀   15 分鐘之後先去拎   慳番唔小時間   可以周圍睇下


如果多 d 酸菜就更加好


上次去台北食完炸菇之後就愛上咗喇

綜合菇即係有杏鮑菇 / 鮮香菇 / 秀珍菇 / 金針菇 ( 細 NT$50 ) - 真係好多   最後食唔哂 d 金菇


加咗辣粉   又有 d 淮鹽   又新鮮炸起   woo   外脆內 juicy   勁正呀



喺 7-11 買咗件 "輕便雨衣" ( NT$35 ) - 諗住唔好整濕部相機   點知着咗之後   拎相機影相好麻煩   所以最後都無着 lu

芭樂汁好飲呀


Kebab


里奧大人想食呀   點知一咬個包係凍冰冰   因為佢求其烘熱   所以難食到呢   我叫佢掉咗佢呀   呢個 Kebab 係史上最難食呀 @.@

蚵仔煎 ( NT$50 ) - d 醬汁係辣辣地   同埋都有唔小芽菜   無咁漏架

蚵仔大腸麵線 ( NT$45 ) - 上次無食   今次一定要食   好味呀


食完去光南大批發連鎖店買 2 本膠皮單行薄 (NT$75/本)   我好鍾意行光南   地方又大又多嘢睇   睇睇下嘢   我無啦啦又搞肚痛   好在隔離係麥當勞咋   woo   最緊要係無遲到   唔係要成車人等真係唔好意思啦 ~


8 點到酒店喇   今晚住台中一中時尚商旅   如果唔落雨都會行下一中夜市   不過落雨就唔行喇   休息好過 ~

酒店比我想像中好好好好多呀


衣柜仔


浴室


好在間房有 Wifi   即用 Viber 打比家姐   叫家姐用工人電話打比媽咪   一齊開哂 Speaker   扮三人會議呀   嘈鬼到呢   因為收得唔係咁好呀 ~


聽晚住清境民宿係無電梯嘅   所以大喼留番喺呢間酒店   將聽晚用嘅嘢就放細喼   搞掂哂就沖涼   再用 Ipad 睇戲   睇完即瞓   10 點半就瞓真係好健康生活呢 ~



呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言