2013年5月15日星期三

Day 4 ( Part 1/2 ) 笑笑笑 ♡ 台中清境農場 4 天團 ( 15-MAY-2013 )

( 15-MAY-2013  WED )

行程 : 自由活動 --> 香港


我一起身   里奧大人就講話朝早比 d 強國人嘈醒   但我又聽唔到喎   我仲近住門口位添   真係太好喇   瞓得咁淋   好小有呢 ~

去到食早餐   都見到幾多強國人   因為佢地係一路行一路食   同埋粗聲粗氣   好容易分到   有佢地喺度   梗係快 d 食快 d 走啦   唔係耳聾都似 ~

我發覺台中嘅朝早多數係藍天白雲   但之後就會落雨呢    所以見到好天就要影下架喇 ^^

每層都唔同主題   不過我只係住咗 11 樓同 7 樓 ^^


唔知 2 樓至 6 樓係咩黎呢 ?!

牆紙好靚呀


里奧大人終於影到呢個牌 ^^


d 油麵都幾好味



饅頭好煙韌   唔錯

要清清熱氣


Latte 實在太好飲   飲咗 2 杯

威廉好好人呀   帶我地去睇佛同去超市   話哂佢可以唔駛理我地家嘛   話明自由活動   所以好感恩今次有個好好嘅導遊呢 ~


之後聽到 4 pair 團友都講話朝早比強國人嘈醒   我問佢當時係幾點   佢話係 5 點半   不過 d 強國人係好鍾意開門大聲講嘢同叫人   我喺韶關領教過啦   話完佢地都唔會聽架喇   佢地 d " 文化 " 係咁嘛 ~




曬到

 

大佛入口



其實幾特別   因為好小喺街會見到咁大嘅佛像呢





賣車嘅地方   但唔知車頭有紅色花係咩呢   我初初以為係結婚車黎架


楓康超市 - 第一次行地道超市   正

去完超市買咗 2 包米   再買 d 糖同朱古力   咁見仲有時間   我同里奧大人就周圍行   去到一條巷   又見到 "早餐" 呢兩個字   所以走入去睇睇   最後又食埋個漢堡包   里奧大人等包嘅時候   有個男仔好怕怕羞羞同佢搭訕   原來個男仔以為里奧大人係攝影師   係又唔錯喎   好似好 pro 咁   里奧大師   哈 ~


條街無咩人



喺台灣好小見到食早餐嘅地方   因為佢地多數喺屋企食


芝士煙肉漢堡 - 個包唔太熱   芝士唔溶   好在係里奧大人話食啫

變種麵包超人


大個咗嘅麵包超人 ?!   成身肌肉噃


咁望出去都幾正架   靜靜地


我喺台灣至愛嘅芭樂汁 ( NT$20 )

我要最後衝刺喇   就係買杯珍珠奶茶   里奧大人一早已經比咗 NT$40 我架喇   之後我拎完杯奶茶又掛住影相   行咗十幾步先發覺隻手楂住 d 錢   即刻快步行番去比錢呀 ~




呢日未完架 ^^

沒有留言:

發佈留言